. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 34065 تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | 11:20 ق.ظ

قاتل جوان عنبرآبادی در کرج بازداشت شد

به گزارش کنارصندل، یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل جوانی که با اسلحه گرم اقدام به قتل یک جوان عنبرآبادی نموده بود خبر داد و گفت:قاتل شامگاه گذشته در مخفیگاهش در استان البرز دستگیر شد.   سبحانی گفت:متاسفانه باز هم کنترل نکردن احساسات و خشم آنی منجر به بروز جنایت […]

به گزارش کنارصندل، یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل جوانی که با اسلحه گرم اقدام به قتل یک جوان عنبرآبادی نموده بود خبر داد و گفت:قاتل شامگاه گذشته در مخفیگاهش در استان البرز دستگیر شد.

 

سبحانی گفت:متاسفانه باز هم کنترل نکردن احساسات و خشم آنی منجر به بروز جنایت شد واین بار اختلاف بر سر یک درخت گردو فاجعه آفرید ومنجر به قتل یک جوان عنبرآبادی شده بود.

 

دادستان عنبرآباد افزود: کنترل خشم می‌تواند در بسیاری از موارد افراد را از خطرات احتمالی، دور و از پیامد‌های مخرب ناشی از کنترل نشدن آن محافظت کند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکار کنترل خشم و پرخاشگری، آموزش است، گفت: آموزش‌ها در سه سطح فردی (آموزش مهارت زندگی) خانواده و جامعه (آموزش‌های رسانه ای) می‌تواند انجام شود.

 

این مقام قضائی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم “همانا کسانی که در توانگری و تنگدستی، انفاق می‌کنند و خشم خود را فرو می‌برند و از خطا‌های مردم درمی‌گذرند و خدا نیکوکاران را دوست دارد” گفت:: ضرورت دارد افراد در مواقع عصبانیت برخشم خود کنترل نمایند تا ازبروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

 

این مقام قضائی در تشریح جزئیات دستگیری متهم ابراز داشت:پس از انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی از سوی کارگاهان پلیس محل اختفای قاتل در استان البرز و شهر کرج شناسایی شد و قاتل طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

وی افزود: متاسفانه خرداد ماه سال جاری در بخش جبالبارز جنوبی درپی اختلاف یک جوان ۲۴ ساله به نام (م. س) با جوان دیگری به نام (م. س) بر سر یک درخت گردو، یک فقره قتل به وقوع می‌پیوندد و قاتل پس از وقوع جرم از محل متواری می‌گردد.

 

این مقام قضائی گفت: پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    درودبردادستان پرتلاش عنبرآباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =