. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 34105 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 | 14:14 ب.ظ

شهردار کهنوج از ارتقای شهرداری کهنوج به یک پایه بالاتر و رتبه ۸ خبر داد

‍ به گزارش کنارصندل ، مهندس مجید محمودی شهردار کهنوج با اشاره به موفقیتی دگر برای شهرداری این شهر ، از ارتقای درجه شهرداری کهنوج از ۷ به ۸ توسط وزارت کشور خبر داد.   وی افزود: با تلاشهای مستمر و پیگیریهای مداوم یکسال اخیر شهرداری با یک درجه ارتقا ، زمینه مناسبی برای توسعه […]

به گزارش کنارصندل ، مهندس مجید محمودی شهردار کهنوج با اشاره به موفقیتی دگر برای شهرداری این شهر ، از ارتقای درجه شهرداری کهنوج از ۷ به ۸ توسط وزارت کشور خبر داد.

 

وی افزود: با تلاشهای مستمر و پیگیریهای مداوم یکسال اخیر شهرداری با یک درجه ارتقا ، زمینه مناسبی برای توسعه و پیشرفت شهر کهنوج فراهم شده است.

 

شهردار کهنوج با اشاره به اینکه همه کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و حتا شهروندان و همه مسئولین شهر که به نوعی همکاری و همراهی را در پیشرفت اهداف و فعالیت های این شهرداری داشته اند دراین موفقیت سهیم هستند افزود:‌‍ «با عزمی جزم، بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم ازاین فرصت و موقعیت بدست آمده ، نهایت تلاش وکمال همت را در امر خدمت رسانی و در راستای پیشرفت و توسعه شهرمان داشته باشیم.»

 

گفتنی است: ارتقا درجه شهرداری پس از مدت ۲۷ سال برای شهر ، شهروندان، شهردار و پرسنل شهرداری و اعضا محترم شورای شهر؛ موفقیتی پراهمیت و پایدار و رویدادی ثمربخش و تاثیر گذار در روند توسعه و آبادانی کهنوج به شمار می رود، که عدم ارتقا درجه شهرداری و یاعقب افتادن کسب این رتبه و جایگاه در آن همه سالهای سپری شده ، باعث شده بودکه میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این شهرداری کمتر از ظرفیت باشد.

 

که هم اکنون با ارتقا درجه شهرداری به رتبه ۸ قطعا شهروندان عزیز شاهد ارائه خدمات عمرانی وشهری بهتری از سوی شهرداری خواهند بود.

 

شایان ذکر است ؛ از نتایج ثمربخش ارتقا یک درجه شهرداری ؛ افزایش بودجه شهرداری وبرخورداری از ظرفیت های بیشتری خواهدشد. .چنانکه از مهمترین مسائل مرتبط از پیامدهای افزایش یک درجه شهرداری عبارتند از جمعیت ، درآمد و بودجه سالیانه شهرداری و امکانات و قابلیت های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری .

گفتنی است درجه بندی شهرداریها بین ۱ تا ۱۲ می باشد که در هر دوره پنج ساله مورد ارزیابی واقع می شوند.

شایان ذکر است. این نامه از جانب وزیرکشور به استاندار کرمان در تاریخ ۲۰ آذرماه۹۷ ابلاغ شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =