شهردار کهنوج از ارتقای شهرداری کهنوج به یک پایه بالاتر و رتبه ۸ خبر داد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، مهندس مجید محمودی شهردار کهنوج با اشاره به موفقیتی دگر برای شهرداری این شهر ، از ارتقای درجه شهرداری کهنوج از ۷ به ۸ توسط وزارت کشور خبر داد.

 

وی افزود: با تلاشهای مستمر و پیگیریهای مداوم یکسال اخیر شهرداری با یک درجه ارتقا ، زمینه مناسبی برای توسعه و پیشرفت شهر کهنوج فراهم شده است.

 

شهردار کهنوج با اشاره به اینکه همه کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و حتا شهروندان و همه مسئولین شهر که به نوعی همکاری و همراهی را در پیشرفت اهداف و فعالیت های این شهرداری داشته اند دراین موفقیت سهیم هستند افزود:‌‍ «با عزمی جزم، بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم ازاین فرصت و موقعیت بدست آمده ، نهایت تلاش وکمال همت را در امر خدمت رسانی و در راستای پیشرفت و توسعه شهرمان داشته باشیم.»

 

گفتنی است: ارتقا درجه شهرداری پس از مدت ۲۷ سال برای شهر ، شهروندان، شهردار و پرسنل شهرداری و اعضا محترم شورای شهر؛ موفقیتی پراهمیت و پایدار و رویدادی ثمربخش و تاثیر گذار در روند توسعه و آبادانی کهنوج به شمار می رود، که عدم ارتقا درجه شهرداری و یاعقب افتادن کسب این رتبه و جایگاه در آن همه سالهای سپری شده ، باعث شده بودکه میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این شهرداری کمتر از ظرفیت باشد.

 

که هم اکنون با ارتقا درجه شهرداری به رتبه ۸ قطعا شهروندان عزیز شاهد ارائه خدمات عمرانی وشهری بهتری از سوی شهرداری خواهند بود.

 

شایان ذکر است ؛ از نتایج ثمربخش ارتقا یک درجه شهرداری ؛ افزایش بودجه شهرداری وبرخورداری از ظرفیت های بیشتری خواهدشد. .چنانکه از مهمترین مسائل مرتبط از پیامدهای افزایش یک درجه شهرداری عبارتند از جمعیت ، درآمد و بودجه سالیانه شهرداری و امکانات و قابلیت های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری .

گفتنی است درجه بندی شهرداریها بین ۱ تا ۱۲ می باشد که در هر دوره پنج ساله مورد ارزیابی واقع می شوند.

شایان ذکر است. این نامه از جانب وزیرکشور به استاندار کرمان در تاریخ ۲۰ آذرماه۹۷ ابلاغ شده است.