. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 34807 تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 بهمن 1397 | 13:50 ب.ظ

اجرای طرح مدرسه فصلی خلاقیت وایده پردازی برای اولین بار در جنوب کرمان

به گزارش کنارصندل، مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی جنوب کرمان گفت:دانش آموزان منتخب در مدرسه فصلی خلاقیت وایده پردازی به عنوان سفیر خلاقیت به بنیاد نخبگان استان کرمان معرفی می شوند.   علی محبان مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی جنوب کرمان گفت:طرح مدرسه خلاقیت و […]

به گزارش کنارصندل، مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی جنوب کرمان گفت:دانش آموزان منتخب در مدرسه فصلی خلاقیت وایده پردازی به عنوان سفیر خلاقیت به بنیاد نخبگان استان کرمان معرفی می شوند.

 

علی محبان مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی جنوب کرمان گفت:طرح مدرسه خلاقیت و ایده پردازی برای اولین بار در جنوب کرمان در مدارس دخترانه و پسرانه متوسطه دوره اول ،پایه هشتم و نهم در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه برای شروع، یک آزمون از تمامی دانش آموزان این مقاطع تحصیلی گرفته شده است افزود:از بین حدود ۹ هزار دانش آموز شرکت کننده ۹۴ نفر به مرحله بعد راه پیدا کردند از چهارشنبه ۱۰ بهمن تا جمعه ۱۲ بهمن در یک کارگاه سه روزه با هم به رقابت می پردازند.

 

وی ضمن تشکر از رؤسای اداره آموزش و پرورش جیرفت و عنبرآباد،رئیس دانشگاه جیرفت و دبیران علمی و اجرایی و مدرسان طرح مدرسه خلاقیت و ایده پردازی افزود:محل برگزاری کارگاه سه روزه آموزشی مدرسه فصلی خلاقیت و ایده پردازی دانشگاه جیرفت است.

 

محبان تصریح کرد:در پایان این کارگاه سه روزه تعدادی از دانش آموزان نسبت به تلاشی که در مراحل مختلف انجام دادند امتیاز مربوطه را کسب کرده و به مرحله بعد راه پیدا می کنند.

 

علی محبان گفت:مراحل و کارگاه های آموزشی فصل به فصل برگزار می شود و در نهایت دانش آموزان منتخب به عنوان سفیر خلاقیت به بنیاد نخبگان استان معرفی می شود.

 

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی جنوب کرمان با ابراز امیدواری از اجرای طرح مدرسه فصلی خلاقیت و ایده پردازی در منطقه جنوب کرمان تصریح کرد: هدف از شکل گیری این فرایند در جهت پرورش انسان های خلاق، مؤثر و توسعه یافته می باشد.

 

علی محبان گفت:مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی مدرسه فصلی خلاقیت و ایده پردازی جمعه ۱۲ بهمن با حصور مسئولان استانی و شهرستان در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.

 

یادآور می شود:کارگاه آموزشی سه روزه مدرسه فصلی خلاقیت وایده پردازی در جنوب کرمان با حضور،مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی جنوب کرمان، آیدین زمانیان مدیر علمی،علی ایرانمنش دبیر اجرایی و مدرسان طرح مدارس فصلی خلاقیت وایده پردازی استان کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار و تا جمعه ۱۲ بهمن ادامه دارد.

گزارش از: مژگان سنجری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =