از دادستان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، تقدیر شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل،  در حضور رییس کل دادگستری استان و معاون اقتصادی استاندار از سجاد افشارمنش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج به دلیل حمایت قضایی از بحث اقتصاد مقاومتی در استان و قلعه گنج به عنوان شهر پایلوت اقتصادی تقدیر شد.

 

طی تقدیرنامه مشترکی از سوی امام جمعه،فرماندار،رییس شورای تامین و رییس طرح ملی آبادانی شهرستان قلعه گنج از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج به دلیل حمایت قضایی از بحث اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تقدیر شد.

 

در بخشی از این لوح سپاس آمده است:

رشد و توسعه هر جامعه‌ در گرو تلاش گسترده و عمیق انسانهایی است که دانش ، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای اعتلاء سربلندی آن جامعه قرار دادند و بی‌تردید تلاش برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ایست بس خطیر که با اخلاص ، تعهد ، تلاش و همت خالصانه محقق خواهد شد.

 

دادستان شهرستان قلعه گنج به عنوان مدعی العموم با عدالت محوری واقدامات ارزشمند و خالصانه اثرات بسیار مثبتی در امور امنیتی ،قضایی و اقتصادی شهرستان داشته است که سر سلسله این تلاشها امر خطیر مبارزه با اخلالگران نظم ، امنیت و مخلان اقتصادی بوده است.

 

اتکاء و قاطعیت در اجرای قانون ، همکاری تنگاتنگ و شبانه روزی با شورای تامین شهرستان و نیز تعامل و استفاده از ظرفیت‌های گرانبهایی نظیر سران طوایف باعث گردید تا امروز شاهد کاهش صددرصدی برخی جرایم خشن نظیر قتل در سال جاری دراین شهرستان باشیم.

 

شایان ذکر است : استان کرمان یکی از استان های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشوربوده است که طرح‌های مختلفی طی چند سال گذشته درآن اجرا شده است و دستگاه قضایی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای درست این طرح پیشگام بوده است.