ابوذر عطاپور وزیری به عنوان سرپرست فرمانداری جیرفت معرفی شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان جیرفت صبح امروز سه شنبه بیستم فروردین۹۸ با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، امام جمعه جیرفت، فرمانداران و مسئولان جنوب استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه جیرفت در این آیین با تبریک اعیاد ماه شعبان و میلاد امام حسین(ع) اظهار داشت: پست و مقام دنیایی یک امانت است و امیدواریم که همه ما از این مهم به خوبی امانت‌داری کنیم و از این فرصتی که در اختیار داریم برای خدمت به مردم به بهترین نحو عمل کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دوران دفاع مقدس یادآور شد: شهرستان جیرفت در دوران جنگ تحمیلی شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرده است که در لشکر ۴۱ ثارالله خوش درخشیدند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به لزوم وحدت و همدلی در بین مسئولان بیان کرد: امروزه تنها توقعی که مقام معظم رهبری از مدیران دارند این است که با همدلی و وحدت به مردم خدمتگزاری کنند و به دنبال مسائل سیاسی نباشند.

محمدصادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان با تبریک روز پاسدار گفت: امروز شاهد وحدت و همدلی بسیار خوبی در منطقه هستیم.

وی به توصیه های مقام معظم رهبری در بحث آغاز گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب کلید اساسی همه مشکلات را امیدواری برشمردند لذا باید در این زمینه با روحیه جهادی تلاش کنیم.

بصیری ادامه داد: قانون گرایی، عدالت، استفاده بهینه از امکانات و تلاش جهادی باید در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به انتخاب استان کرمان به عنوان معین منطقه سیل زده حمیدیه اهواز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲ میلیارد تومان اقلام مختلف از استان کرمان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

 

احمد امینی روش فرماندار سابق شهرستان جیرفت در مراسم تودیع خود گفت: به لطف دولت تدبیر و امید خدمات شایسته ای در جیرفت صورت گرفته و خدمات نظام قابل تقدیر است

وی افزود: من با خدای خودم خلوت کردم و به این نتیجه رسیدم که دیگر فرماندار سالهای ۹۶ و ۹۷ نمیتوانم باشم و ماندنم در کسوت فرماندار جیرفت شاید به صلاح نباشد

امینی روش گفت: من امروز از محضر شما خداحافظی میکنم اما از دو چیز خداحافظی نخواهم کرد: خدمت و سیاست.

در این آیین که با حضور امام جمعه جیرفت و سایر مسئولان محلی برگزار شد، ضمن معرفی ابوذر عطاپور وزیری به عنوان فرماندار جدید جیرفت، از زحمات احمد امینی روش نیز تقدیر شد.

 

تصاویر: محمدرضا براهام و محمدعلی شاه محمدی