. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 37267 تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 | 12:19 ب.ظ

توسط افسران اطلاعاتی:

‍ یکی از سرکردگان باندهای عمده قاچاق مسلح مواد مخدر کشور در جیرفت بازداشت شد

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه دار موادمخدر در جیرفت خبر داد و گفت: متهم اقدام به ترانزیت محموله های سنگین مواد مخدر در کشور می نموده است حسین سلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از […]

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه دار موادمخدر در جیرفت خبر داد و گفت: متهم اقدام به ترانزیت محموله های سنگین مواد مخدر در کشور می نموده است

حسین سلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، مشخص گردید یک باند قاچاق مواد مخدر محموله های سنگین مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور بارگیری و به استان های عمقی کشور ترانزیت می نماید.

وی اعلام کرد: بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری اعضای مرتبط با این باند مسلح قاچاق مواد مخدر صادر گردید و ماموران اداره اطلاعات موفق شدند محل اختفای سرکرده اصلی این باند را شناسایی نمایند.

دادستان جیرفت افزود: در یک عملیات اطلاعاتی غافلگیرانه، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند بدون درگیری مسلحانه این شرور مسلح را به همراه یکی از همدستانش در محل مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری سلاح و مهمات، یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و مقدار ۳۰۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید.

سلامی با بیان اینکه مقصد نهایی تمام محموله های مواد مخدر این باند مربوط به خارج از استان کرمان بوده است، اعلام کرد: این شرور مسلح همچنین به اتهام قتل عمدی نیز تحت تعقیب قضائی قرار داشته است.

این مقام قضایی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت و اینکه باید منتظر برخورد شدید دستگاه قضایی باشند، گفت: مردم شریف و نجیب می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره ۱۱۳ به خادمان خود و حافظان امنیت در اداره کل اطلاعات استان کرمان اطلاع دهند .

شایان ذکر است در چند روز گذشته نیز سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات جیرفت موفق به انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر ودستگیری تعدادی از سوداگران مرگ و توقیف یک محموله نیم تنی مواد مخدر شده بودند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =