‍ همایش ازدواج و مهارت های زندگی موفق در مرکز بهداشت جیرفت برگزار شد/ تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ


به گزارش کنارصندل ،همزمان با تولد حضرت معصومه (ع) و گرامی داشت روز دختر، همایش ازدواج مهارتهای زندگی موفق با حضور مهندس محمودی رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت ،سرکارخانم افشارمنش از قضات حوزه قضای جیرفت، سرکار خانم بیگ زاده نماینده فرماندار، مسئولان بهداشت خانواده شهرستان های جنوبی ،کارشناسان معاونت بهداشتی و ستاد مرکز بهداشت به همت سرکار خانم لیلا اقتداری مسئول بهداشت خانواده مرکز بهداشت جیرفت، دکتر اسما سعیدی مدیرمرکز مشاوره مرکز بهداشت در سالن سلامت این مرکز با شرکت انبوه زوجین درحین ازدواج برگزار شد.

مهندس رضا محمودی رئیس مرکز بهداشت جیرفت با تشکراز برگزار کنندگان همایش و زوجین در شرف ازدواج که با حضور چشمگیر در برنامه شرکت نموده گفت: زندگی هدیه‌ای است در دستان شما که موظفید به بهترین شکلِ ممکن از آن بهره ببرید. کافی است قبول کنید که می‌توانید. در پستی‌ و بلندی‌های روزگار یاد می‌گیرید رشد کنید. زمین می‌خورید و از نو بلند می‌شوید. هر تجربه، خواه خوب و دلپذیر باشد و خواه تلخ و جان‌فرسا، شما را بزرگ و بزرگ‌تر می‌کند. بر اسب چموش زندگی سوار شوید؛ او شما را از جایی به جای دیگر خواهد برد. گاهی خیلی سخت خواهد گذشت، اما مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. اگر سخنان بزرگان درمورد زندگی را مرور کنید، کلیدهای موفقیت و شادکامی را زودتر پیدا می‌کنید.


رئیس مرکز بهداشت یاد آور شد: لحظات زندگی را غنیمت شمارید، در حال زندگی کنید و تلاش‌تان این باشد که زندگی را با تک‌تک سلول‌های خود احساس کنید. سخنان بزرگان درمورد زندگی را دست‌کم نگیرید. این سخنان الهام‌بخش زنگی شما هستند.

مهندس محمودی گفت: در پایان عمر، تعداد سال‌های زندگی‌تان اهمیتی ندارد. آنچه مهم است، زندگی شیرین جاری در خلال این تعداد سال‌هاست.

وی خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین روز زندگیِ همه‌ی ما روزی است که مسئولیت تمام نگرش‌ها و رفتارهایمان را تمام‌وکمال بر عهده بگیریم.تا موفق شویم!

رئیس مرکز بهداشت به همگان یاد آور شد، زندگی مسئله‌ای برای حل‌کردن نیست، واقعیتی است که باید آن را تجربه کرد.وآنچه بدان می‌اندیشیم، برای ما رخ خواهد داد؛ پس اگر خواهان تغییر هستیم باید ذهن‌مان را باز نگاه داریم.

مهندس محمودی به زوجین یادآور شد:۱۰درصد از زندگی‌تان وقایعی است که با آن روبه‌رو می‌شوید و ۹۰درصدِ باقی‌مانده شیوه‌ی برخورد و پاسخ‌گویی به آنهاست.و
باور کنید زندگی ارزش زیستن و ادامه‌دادن را دارد. این باور به خلق حقایق کمک خواهد کرد ودیگران را تشویق به این سنت پیامبر نمایید.

تصاویر: خسرو احسانی