. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 38221 تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 | 14:45 ب.ظ

با رصد اطلاعاتی، دو قاچاقچی مواد مخدر در جنوب استان کرمان بازداشت شدند

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت:این دو متهم در محور جیرفت به دلفارد در تور ماموران اطلاعاتی گرفتار شدند. حسین سلامی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعتی موفق به […]

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت:این دو متهم در محور جیرفت به دلفارد در تور ماموران اطلاعاتی گرفتار شدند.

حسین سلامی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعتی موفق به شناسایی عناصر یکی از باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان شدند.

دادستان جیرفت اعلام کرد: پس از شناسایی اعضای این باند، بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت دستگیری این افراد صادر گردید.

این مقام قضائی عنوان کرد: در نهایت با هوشیاری افسران اطلاعاتی،باند مذکور در محور جیرفت به دلفارد مورد ضربه قرار گرفت و در این رابطه دو متهم به نام های (الف.د)و (ح.م) به همراه دو دستگاه خودروی سواری و ۳۳۰ کیلوگرم تریاک دستگیر شدند.

دادستان جیرفت اعلام کرد:این متهمان در بازجویی های اولیه اقرار نمودند که قصد انتقال این محموله مواد مخدر را به استان های عمقی کشور را داشته اند که موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت یادآور شد:خودروهای راه پاکن به عنوان معاونت در جرم حمل مواد مخدر قابل تعقیب قضائی می باشند

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =