طرح ورزش تابستانه شهرستان جیرفت آغاز شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، از شب گذشته چهارشنبه دوم مردادماه نودوهشت، طرح ورزش تابستانه شهرستان جیرفت با همکاری هیات ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر، دانشگاه علوم پزشکی و خانه امید بازنشستگان جیرفت در پارک ولیعصر (عج) و با اجرای برنامه های ورزشی و شاد، با حضور خانواده ها برگزار شد.

علی برزیگر رئیس هیات ورزش‌های همگانی جیرفت در این باره گفت: این طرح به همت هیات‌های ورزش‌های همگانی و ادارات شهرستان در شش مرحله طی هفته های آتی و در پارک ولیعصر و پارک‌های دیگر جیرفت اجرا می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی جیرفت بیان کرد: اجرای مسابقات خانوادگی، هنر‌های نمایشی و بازی‌های بومی محلی از جمله برنامه‌های این طرح است.

وی گفت: در این طرح بازی‌هایی مانند طناب کشی، چوب کشی و مچ اندازی و … اجرا می‌شود که نیاز به وسایل و فضای خاصی ندارد و در همه جا انجام می‌شود.

حسین مشایخی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت در شروع این طرح گفت: در دنیای امروز ، نشاط اجتماعی یکی از مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی و پویایی جوامع محسوب می‌شود و همواره برنامه‌های مختلفی در جهت افزایش ضریب این نشاط تدوین و اجرا می‌گردد.

مشایخی افزود: جامعه با نشاط، جامعه‌ای متحد و سالم از نظر روانی و اجتماعی است که سرعت رشد و ترقی در آن به واسطه پایین بودن ضریب آسیب‌های اجتماعی، بسیار بالا است و اقشار مختلف مردم در آن از انگیزه بالایی برای کار و فعالیت بیشتر برخوردار هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت بیان کرد: کارشناسان اجتماعی از ورزش و هنر به عنوان ابزاری مهم برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه یاد می‌کنند و معتقدند که تفریحات و برنامه‌های سالم ورزشی و فرهنگی می‌تواند از گرایش افراد به ویژه نسل جوان به سمت و سوی انحرافات و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

تصاویر: خسرو احسانی