بر اثر سیلاب رودخانه میجان جیرفت، یک کودک سه ساله ناپدید شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، فرماندار جیرفت گفت:بارش باران و جاری شدن سیلاب در جیرفت موجب غرق شدن دختربچه سه ساله روستایی در این شهرستان شد.

ابوذر عطاپور افزود: یک خانواده سه نفره (پدر، همسر و یک کودک سه ساله) شامگاه شنبه گرفتار سیلاب شدند، که برای خروج از مسیرسیلاب از خودروی خود پیاده شدند، اما کودک سه ساله از آغوش پدر به علت برخورد با سنگ رها شد و در آب سقوط کرد.

وی به تلاش‌های نیرو‌ها و گروه‌های امدادی ومردمی برای جست وجوی این کودک ازهمان لحظه گزارش اشاره کردوافزود: جسد این کودک تاکنون پیدا نشده وتجسس تا به نتیجه رسیدن عملیات ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد:هم اکنون دوتیم تجسس، بومیان محلی و یک گروه کوهنوردی برای یافتن این دختر بچه بسیج شده اند.

سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان هم گفت: در پی بارش رگبار‌های پراکنده در برخی ارتفاعات، سیلاب درمناطقی از ارزوئیه، جیرفت و عنبرآباد جاری شدوزمین‌های کشاورزی، راه‌های روستایی و تاسیسات آب، برق و سیل بند‌ها خسارت دیدند و رانش زمین ایجاد شد.