با عاملان اخلال در معدن گمرکان عنبرآباد، به شدت برخورد میشود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حاشیه بازدید از معدن گمرکان گفت: در پی اختلاف برخی افراد با سرمایه گذار معدن مس گمرکان، باعث اخلال در کار معدن شدند.

دادستان عنبرآباد با بیان اینکه افراد اخلالگر هیچ مالکیتی بر معدن ندارندگفت: امروز با حضور اعضای شورای تامین از معدن مس بازدید داشتیم با بررسی های انجام شده بیشتر کارگران مشغول بکار این معدن از اهالی منطقه بوده و دادستانی در راستای حقوق عامه وحمایت از سرمایه گذاری به این موضوع ورود کرد.

سبحانی اظهارداشت: با حمایت اعضای شورای تامین و دستگاه قضا در این رابطه منجر شد تا سرمایه گذار معدن گمرکان اقداماتی در جهت تاسیس و راه اندازی کارخانه جدید را در محل معدن آغاز کند.

وی گفت: دستگاه قضا در راستای منویات رهبر انقلاب مبنی بر نامگذاری سال رونق تولید، با جدیت در این حوزه ورود پیدا کرده و با هر اقدامی که موجب توقف رونق تولید شود به شدت برخورد می کند.

سبحانی گفت: در واقع رونق معادن موجب ایجاد اشتغال برای افراد بومی منطقه میشود که این امر کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل فقر، بیکاری واعتیاد را در پی خواهد داشت و از همه مهمتر منجر به کاهش جرائم میشود.

وی بیان کرد: با عوال اخلال در کار معدن بشدت برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد که بخاطر چند نفر ارازل و اوباش سرمایه گذاران ما احساس ناامنی بکنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: کار در معدن گمرکان به روال عادی برگشته و با احداث کارخانه مس در گمرکان برای بیش از ۵۰۰نفر جوان اشتغال ایجاد خواهد شد.