ارتقاء رضایتمندی شهروندان مهمترین اولویت کلانتری ها است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ارتقاء رضایتمندی شهروندان مهمترین اولویت کلانتری ها دانست.

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ ” رضا محمد رضایی” به همراه رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در بازدید کلانتری ۱۱ این شهرستان با اشاره به طرح تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها ، یکی از اهداف اصلی این طرح را تحقق منویات فرماندهی کل قوا به منظور ارتقاء رضایتمندی عمومی و امنیت روانی مردم در جامعه دانست.

وی رضایتمندی و خدمت رسانی به مردم را از اهداف اصلی ماموریت های پلیسی بیان و اظهار داشت : خدمت رسانی به مردم باید صادقانه و با هدف رضای خداوند متعال صورت گیرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد :امروز به حول قوه الهی نیروی انتظامی از نظر محبوبیت بین عموم و کسب میزان رضایتمندی از عملکرد پلیس در جایگاه مطلوبی نسبت به گذشته قرار گرفته است و ما بایدضمن قدردانی , این میزان رضایت مندی را هر روز بیش از پیش ارتقاء دهیم و این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهیم.

سرهنگ” محمد رضایی “گفت:شأن مردم ما آنقدر بالا است که می بایست خدماتی که برای آنان ارائه می شود به همان میزان ارتقاء یابد و این مهم جز با کیفیت سطح رضایتمندی عمومی قابل دستیابی نیست به این معنی که هرقدر پلیس رفتار خود را مسئولانه و پاسخگوتر کند سطح رضایتمندی عمومی ارتقاء پیدا می کند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم بین مردم محبوبیت پیدا کنیم و رفتار و عملکردمان در ذهن و قلب آنان بماند , می بایست فقط با رفتار حسنه با مراجعین تعامل کنیم و تنها چیزی که خیر آخرت و رضایت الهی را در روز قیامت توشه راه ما خواهد کرد , همین رفتار حسنه و خلق نیکو است.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان اظهار داشت: تلاش همکاران انتظامی در سال گذشته در زمینه برخورد با قاچاق کالا، مواد مخدر و سایر جرائم که منجر به کسب رتبه ۱۹ از میان ۲۴۸ شهرستان کشور شد شایسته تقدیر است , اما می بایست با مدیریت و عملکرد جهادی روز افزون بتوانیم در سال جاری این تلاش ها را برای ایجاد احساس آرامش در شهر دارالولایه جیرفت دوچندان کنیم.