. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 39164 تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 | 08:44 ق.ظ

‍ یکهزار خودروی متخلف در جیرفت توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهارداشت: طی یک ماه گذشته یکهزار دستگاه خودرو در این شهرستان به علت رعایت نکردن مقررات توقیف شده است. فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت درجمع خبرنگاران گفت: این تعداد خودرو طی یک ماه گذشته به دلیل مخدوش کردن پلاک و دودی بودن شیشه ها به پارکینگ منتقل شدند. سرهنگ محمدرضا محمدرضایی افزود: […]

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهارداشت: طی یک ماه گذشته یکهزار دستگاه خودرو در این شهرستان به علت رعایت نکردن مقررات توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت درجمع خبرنگاران گفت: این تعداد خودرو طی یک ماه گذشته به دلیل مخدوش کردن پلاک و دودی بودن شیشه ها به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ محمدرضا محمدرضایی افزود: ۹۰ درصد تخلفات سطح شهرستان در ماشین های دودی و ‌لاک مخدوش انجام می شود از این رو با این متخلفان برخورد قانونی می شود.
وی بر نقش رسانه ها در افزایش سطح اطلاعات عمومی تاکید کرد و گفت: خبرنگاران با فرهنگ سازی، نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند لذا به این زمینه باید بیشتر توجه شود.
فرمانده انتظامی جیرفت افزود: اصحاب رسانه ظرفیت بسیار خوبی در راستای ارتقای سطح اطلاعات مردم دارد تا شاهد کاهش ورودی پرونده ها به مراجع انتظامی و قضایی باشیم.
وی تولید امنیت را یک کار جمعی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه های دولتی و غیردولتی و مردم باید در این امر مهم مشارکت کنند چرا که نیروی انتظامی در صیانت از امنیت انجام وظیفه می کند.
سرهنگ محمدرضایی اظهار داشت: جیرفت در بُعد شاخص های امنیتی جزو رتبه های برتر استان کرمان بوده و امروز وضعیت امنیتی بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد.
وی خدمت صادقانه به مردم را از اصول کاری خود برشمرد و گفت: طی ۱۸ ماه فعالیت کاری، رویه خدمت رسانی، مردم داری و رسیدن به مشکلات مردم حتی خارج از ساعت اداری را در دستور کار قرار داده ام.

جیرفت کمپ دولتی ترک اعتیاد ندارد
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: این شهرستان کمپ دولتی ترک اعتیاد ندارد از این رو شاهد افزایش معتادان در این شهرستان هستیم.
وی با بیان اینکه عمده سرقت ها توسط معتادان انجام می شود، افزود: به این زمینه باید توجه بیشتری شود.
سرهنگ محمدرضایی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد سرقت ها ها به دلیل رعاین نکردن مسائل امنیتی رخ داده است، اظهار داشت: مردم باید نکات امنیتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش سرقت ها باشیم.
طرح های ارتقای امنیت در جیرفت ۱۹ درصد افزایش یافت
سرهنگ محمدرضایی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت‌مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱۹ درصدی طرح های ارتقای امنیت بوده ایم که نتیجه این طرح ها انهدام سه باند مواد مخدر، کشف چهار تن مواد مخدر و افزایش ۱۲۱ درصدی دستگیری ها بوده است.


افزایش ۳۸۷ درصدی کشف قاچاق کالا
فرمانده انتظامی جیرفت به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه قاچاق کالا و حمایت از تولید کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸۷ درصدی کشف قاچاق کالا در این شهرستان هستیم.
۳۱ هزار و ۱۹۸ تماس تلفنی با مرکز فوریت های ‌پلیسی در جیرفت
سرهنگ محمدرضایی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۱ هزار و ۱۹۸ تماس تلفنی با مرکز فوریت های ‌پلیسی در جیرفت انجام شد.
وی افزود: مردم در موارد ضروری اقدام به تماس با مرکز فوریت های پلیسی کنند تا شاهد کاهش مراجعات غیر ضرور باشیم.
وی از نبود اپراتور مرکز فوریت های پلیسی در جیرفت خبر داد و گفت: تماس های ارتباطی با مرکز فوریت های پلیسی جیرفت در مرکز استان پاسخگویی می شوند لذا این مساله موجب نارضایتی مردم شده است.

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    مگه جیرفت چنددستگاه ماشین داردکه هزارتاتوقیف شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =