. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 39183 تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 | 13:28 ب.ظ

‍ امنیت و سلامت از شاخص های زندگی مطلوب در جامعه است

به گزارش کنارصندل، ظهر امروز دکتر علی اصغر خیرخواه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با همراهی مهندس صمیمی، با رئیس دادگستری شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو نمودند. در این دیدار صمیمانه دکتر خیرخواه ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و قابل تقدیر دادگستری جیرفت در زمینه حفظ امنیت شهرستان اظهار کرد: امنیت به عنوان یکی از […]

به گزارش کنارصندل، ظهر امروز دکتر علی اصغر خیرخواه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با همراهی مهندس صمیمی، با رئیس دادگستری شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمانه دکتر خیرخواه ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و قابل تقدیر دادگستری جیرفت در زمینه حفظ امنیت شهرستان اظهار کرد: امنیت به عنوان یکی از مهمترین ارکان زندگی فردی و اجتماعی همواره در بالاترین اولویت ها قرار دارد

وی افزود: مقوله‌های امنیت و سلامت در تعالیم اسلامی و آموزه های دینی از شاخص‌های زندگی مطلوب جامعه اسلامی برشمرده شده است.

در ادامه این دیدار نیز حاج آقا شکوهی رئیس دادگستری جیرفت از اقدامات شایسته بهداشتی در جنوب کرمان تقدیر کرد و گفت: جایگاه امنیت و سلامت به عنوان دو مسئله مهم و تاثیرگذار در جامعه بر هیچ فردی پوشیده نیست و همکاری‌های دوجانبه در جهت تحقق این دو مقوله وظیفه همگانی است.

رئیس دادگستری جیرفت، نظارت‌های بهداشتی و درمانی را عاملی مهم در حفظ سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: دادگستری شهرستان جیرفت همراه و همگام با دانشگاه علوم پزشکی در راه تحقق اهداف سلامت تلاش خواهد کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =