. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 39458 تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 | 11:00 ق.ظ

درخشش بانوان کاراته کار جیرفتی

به گزارش کنارصندل، بانوان کاراته کار جیرفتی در مسابقات کاراته یادواره شهدای حرم موفق به کسب مدال های رنگین شدند مربی تیم بانوان کاراته کار جیرفتی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک این موفقیت گفت: مسابقات کاراته یادواره شهدای حرم در ۱۴و۱۵شهریورماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار شد. فاطمه […]

به گزارش کنارصندل، بانوان کاراته کار جیرفتی در مسابقات کاراته یادواره شهدای حرم موفق به کسب مدال های رنگین شدند

مربی تیم بانوان کاراته کار جیرفتی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک این موفقیت گفت: مسابقات کاراته یادواره شهدای حرم در ۱۴و۱۵شهریورماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار شد.

فاطمه رضاخانی افزود: در این مسابقات به ترتیب استان های شیراز، کرمان و بوشهر موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: ۳۵ نفر از بانوان کاراته کار استان کرمان از باشگاه شادروان سالاری بودند که موفق به کسب چهار مدال طلا،۱۰نقره و ۱۵برنز شدند.

وی ادامه داد: این بانوان در رشته های کاتا و کمیته انفرادی در تمام رده های سنی موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

رضاخانی به داوری خود در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در تمامی مراحل این مسابقات داوری انجام دادم.وی در پایان از زحمات رئیس کشت و صنعت و شورای شهر جیرفت به دلیل حمایت های مادی و معنوی تشکر کرد.

مسابقات قهرمانی کشور جام یادواره شهدای مدافع حرم دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور ریاست انجمن کاراته دانشگاه جناب اقای کریمی و مسئول کمیته فنی دانشگاه سرکارخانم راجی زاده مسئول کمیته داوران سرکارخانم کاربخش برگزار شد که در این دوره از مسابقه ۵۵٠نفر شرکت کننده که در مجموع استان فارس مقام اول -استان کرمان مقام دوم واستان بوشهر مقام سوم را کسب نمودند.

داوران اعزامی به این دوره ازمسابقات سرکارخانم لیلا حاج اکبری-سرکارخانم فاطمه رضاخانی نژاد-سرکارخانم مرحمت راجی زاده بودند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =