همزمان با تاسوعای حسینی، یادواره شهید احمد روشان در روستای هادی آباد عنبرآباد برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، صبح امروز هیجدهم شهریور۹۸ مصادف با تاسوعای حسینی، یادواره شهید ‘احمد روشان’ با حضور جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدا در روستای هادی آباد عنبرآباد و در جوار مزار این شهید والامقام برگزار شد.

محمود رئیسی فرماندار عنبرآباد در این یادواره در جمع عزاداران تاسوعای حسینی گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش ارزنده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

رئیسی اقتدار ایران اسلامی را مرهون تلاش و جانفشانی شهدا و رزمندگان دانست و اضافه کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهداه موجب شده تا هیچ کسی نتواند نگاه تعرض آمیز به این نظام داشته باشد.

وی بیان داشت: شرکت در مجالس شهدا از معنویت خاصی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا فرزندان و نسل جوان را با این گونه مجالس آشنا کنیم، زیرا انس گرفتن جوانان با افکار شهدا به منزله بیمه کردن آنها در مقابل خطرات جنگ نرم است.

فرماندار عنبرآباد گفت: منصب هایی که امروز برای ما رسیده، مرهون جانفشانی عزیزانی است که از مال و جان خود گذشتند تا این مسیر برای ما فراهم شود و لذا باید با تمامی توان ادامه دهنده راه آنان باشیم.

تصاویر: خسرو احسانی