ادارات جنوب کرمان همکاری خوبی برای رفع موانع تولید ندارند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با اشاره به وجود ۴۷ کارخانه صنایع معدنی در جنوب استان کرمان گفت: ادارات جنوب کرمان همکاری خوبی برای رفع موانع تولید ندارند و مشکلاتی را که می‌توان در داخل شهرستان حل کرد را باید در مرکز استان پیگیری کنیم.

به گزارش کنارصندل، مسلم مروجی صبح امروز در جلسه رفع موانع تولید جنوب استان کرمان که با حضور دهقان معاون استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: کارخانه تولید کنستانتره منگنز در منطقه اسفندقه جیرفت در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این طرح مشکل تامین آب دارد افزود: قرار بود از طریق خرید چاه‌های آب کشاورزی این پروژه تامین آب شود که عملا این کار در این منطقه غیرممکن است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه منطقه اسفندقه جیرفت کشاورزی است تصریح کرد: متاسفانه کشاورزان برای فروش چاه آب خود همکاری نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اخیرا ۲۰ چاه بدون مجوز و غیرمجاز در منطقه اسفندقه پلمب شده است گفت: انتظار می‌رود که تعدادی از همین چاه‌ها برای طرح احداث کنستانتره منگنز اختصاص داده شود.

مروجی با عنوان اینکه ۴۷ کارخانه صنایع معدنی در جنوب استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: اجازه خروج بار مواد معدنی از جنوب استان کرمان را ندادیم و حتما باید مواد معدنی جنوب فرآوری شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ادارات شهرستانی جنوب استان کرمان همکاری خوبی برای رفع موانع تولید ندارند تصریح کرد: مشکلاتی را که می‌توان در داخل شهرستان حل کرد را متاسفانه باید در مرکز استان پیگیری کنیم./ تسنیم