عزت و شوکت ما به برکت دفاع مقدس است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجه الاسلام رضوانی امام جمعه منوجان در نمازجمعه گفت :امروز عزت و شوکت مابه برکت دفاع مقدس است و راهبرد مقاومت راهبرد فعال در عرصه بین المللی است درحالی که راهبرد سازش و تسلیم شدن در مقابل ظلم و اعتراف به وابستگی به قدرتهای بزرگ است.

حجه الاسلام رضوانی در خطبه اول ضمن توصیه به تقوای الهی به بیان حدیثی از امام سجاد (ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: امام سجاد (ع) فرمود بهشت جایگاه کسانی هست که اطاعت کنند خدا را و جهنم جایگاه کسانی است که نافرمانی کنند خدا را .

وی درخطبه دوم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود : امروز عزت و شوکت مابه برکت دفاع مقدس است و راهبرد مقاومت راهبرد فعال در عرصه بین المللی است درحالی که راهبرد سازش و تسلیم شدن در مقابل ظلم اعتراف به وابستگی به قدرتهای بزرگ است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هرگز ملت و مسئولین با رژیم آمریکا که سراسر وجودش ظلم و ستم است دست نخواهند داد و مذاکره نخواهند کرد بلکه با تکیه بر جوانان عزیز و دانشمند که ما را به اوج عزت رساندند و در بعد اقتصادی میتوانیم به قله های سعادت برسیم.