مبارزه با نفوذ، یعنی مقابله با ادامه جریان فتنه است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام و المسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوای یعنی پا گذاشتن بر هوای نفس و شکستن خویش است.

وی افزود: طبق روایتی از پیامبر اکرم(ص) یاران آخقصد رالزمانی امام عصر(عج) شان و منزلتی بس بالاتر از یاران پیامبر اسلام دارند.

وی عنوان کرد: تشکر میکنم از برگزار کنندگان همایش سران طوایف که بسیار همایش باشکوه و مفیدی بود که در جهت ارتقاء امنیت و وحدت منطقه در شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: تشکر از ناحیه مقاومت سپاه عنبرآباد که در دهه دوم با راه اندازی هیئت رزمندگان شهرستان دهه دوم محرم را با شکوه برگزار کردند.

وی افزود: روز آتش نشانی را به آتش نشانان عزیز و روز سالمندان را گرامی می داریم؛ سالمندانی که مشمول دعای امام زمانمان هستند؛ لذا قدر بزرگان خانواده مخصوصا والدین را بیشتر بدانیم.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: ضمن تبریک به همه محصلین، طلاب و فرهنگیان عزیز باید بگویم، هیچ مکتب و مملکتی و دینی قدر اسلام از دانش آموزای تحلیل نکرده است و این زمانی ارزش دارد که دانش همراه با تقوا باشد.

وی ابراز داشت: نهضت علمی امام باقر (ع) الگویی شگرف برای جوانان ما در جهت تولید و نشر علم است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر علم آموزی و پژوهش توسط مقام معظم رهبری تاکید شده که مسولین بایستی زمینه ها را برای این مهم هموار سازند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: پیام هفته دفاع مقدس، تبیین شعار هیهات من الذله در مقابل یزدیان زمان، لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است و مبارزه با نفوذ، یعنی مقابله با ادامه جریان فتنه است.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل گفت: ویژگی بی خاصیتی نهادهای بین المللی، امروز برای همه مستضعفان جهان هویدا شده، چرا که همه دانستند آنها پایگاه خوبی برای حق طلبی و دفاع از مظلومان جهان نیستند.

حاج آقا سالاری ابراز داشت: ترافیک دیدار روسای جمهور اروپایی ها در این مجمع با رییس جمهور ایران با پرچم داری مکرون نشان می دهد مقاومت ایران در مقابل دشمنان ثمره داده است

وی افزود: اروپایی های بد عهد، که همسویی آشکار آنها با امریکا که بیانیه مشترک علیه ایران را صادر کردند قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدارشان با خبرگان رهبری انتقاد شدید از سیاست های یک بام و دو هوای اروپایی ها داشتند که نشان می‌دهد تفاوتی در این مورد بین انها و آمریکایی ها نیست.

ایشان ابراز داشت: دولت باید با مدیریت های جهادی از ظرفیت های نیروهای انقلابی در عرصه جهاد اقتصادی استفاده کند تا از بار مشکلات جامعه بکاهد.

امام جمعه عنبرآباد عنوان داشت: ملت ایران از بلوف های پوچ دشمنان نمی هراسند لذا سعودی های ترسو از سیلی محکمی از یمنی ها خوردند عبرت بگیرند و به این امید نداشته باشند که آمریکایی ها کمکشان کنند.

وی افزود: ای عربستان در آرامکو ما عطسه ای کردیم و صدور نفت جهان نصف شد که اگر ایران اراده کند کشورهایی مانند عربستان باید به دوره گاوچرانی خویش برگردند