هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در جیرفت برگزار می شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان از ۱۱ تا ۱۶ آذر ماه سال جاری در حسینیه شهدا جیرفت برگزار می شود. 

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسین اسحاقی در نشست کمیته های برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان اظهارداشت: نمایشگاه کتاب امسال از ۱۱ آذر سال جاری به مدت ۷ روز در جیرفت برپا است که بنا داریم امسال هرچه بهتر و باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از برنامه های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: این مهم  برای احیای فرهنگ کتاب و کتابخوانی  به یکی از وظایف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبدیل شده است و هرسال نیز در جنوب کرمان بهتر از گذشته برگزار می شود.

اسحاقی با بیان اینکه استقبال ناشران در هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان بی نظیر بوده است، عنوان کرد: تاکنون   ۶۰۰  ناشر در این نمایشگاه ثبت نام کردند این نشان از ظرفیت بی نظیر این منطقه است.

وی اظهارداشت: در این نمایشگاه تمامی ناشران تخصصی نمایشگاه کتاب کشور در جنوب کرمان شرکت کرده اند.

اسحاقی با بیان اینکه در سالهای  گذشته، در هرسال  بیش از یک میلیارد کتاب خریداری شده است، عنوان کرد: این مهم باعث رضایت مندی ناشران شده است امیدوارم امسال نیز قدرت خرید مردم بالا باشد تا بتوانند با خرید کتاب فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در منطقه گسترش دهند.