چهار نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد در روز اول ثبت نام کردند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، صبح روز یکشنبه دهم آذرماه ۹۸ چهار نامزد انتخاباتی اصلاح طلب حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد( سالاری، اعظمی ، اسلامپناه، حجتی) در گلزار شهدای جیرفت حضور یافتند.

این نامزدها پس از زیارت قبور شهدای جیرفت و شهدای گمنام این شهر با امام جمعه جیرفت نیز دیدار کردند.

حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه جیرفت در این دیدار گفت: کاری خوبی است که با مدد از شهدا شروع کردید و ان شاالله تا آخر هم ادامه داده شود.

وی افزود: طوری رفتار کنید که اخلاق انتخاباتی رعایت شود و شعارهای بیخود ندهید و کارهایی که میتوانید انجام دهید بازگو کنید.

وی تاکید کرد: همه باید به قانون التزام داشته باشند و تابع قانون و مقررات باشند.

سعادت فر تصریح کرد: هم در اصلاح طلبان و هم در اصول گرایان دوستداران به نظام وجود دارند و من بیعت و تعصبی به جناح اصلاح و اصول ندارم و فقط بیعت با انقلاب دارم و انتصاب بنده به هر گروه یا جناحی غلط است.

سپس در آغاز نامنویسی برای کاندیداتوری انتخابات مجلس در جیرفت و عنبرآباد، چهار داوطلب کرامت سالاری، دکتر اسلامپناه، دکتر اعظمی و محمد حجتی ضمن حضور در فرمانداری جیرفت ثبت نام کردند.