. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 40245 تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1398 | 05:26 ق.ظ

نام نویسی حاج ناصر رئیسی برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار ما، حاج ناصر رئیسی صبح روز دوشنبه در دومین روز از نام نویسی کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری جیرفت فرایند ثبت نام را انجام داد، این نامزد کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالات خبرنگار جمهوری اسلامی (ایرنا) […]

به گزارش خبرنگار ما، حاج ناصر رئیسی صبح روز دوشنبه در دومین روز از نام نویسی کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری جیرفت فرایند ثبت نام را انجام داد، این نامزد کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالات خبرنگار جمهوری اسلامی (ایرنا) و دیگر خبرنگاران سایت های محلی گفت: اینجانب ناصررئیسی هستم دارای ۱۵ سال سابقه فعالیت در سمت قضایی استان هرمزگان و هم اکنون نیز در کسوت وکالت مشغول به فعالیت هستم.

حاج ناصر رئیسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ۲ رکن جمهوری و اسلامی است، اظهار داشت: رکن جمهوری را مشارکت و اراء مردم تامین می کند لذا هر ایرانی در جهت تقویت این رکن باید مشارکت کند.

داوطلب مجلس یازدهم شورای اسلامی، سرمایه اصلی نظام را مردم همیشه در صحنه برشمرد و بیان کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مردم حق رای دارند لذا باید از این فرصت برای پیشرفت کشور استفاده کرد.

وی گفت: امروز دشمنان انقلاب چشمشان به رای و نظر ملت ایران است و مردم نیز به واسطه عشق و ارادتی که به نظام دارند، همیشه حضور داشته اند و این بار هم در انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت.

رئیسی با بیان اینکه انتخابات همیشه برای دولت و مردم مهم بوده است، تصریح کرد: پشتیبان اصلی این نظام مردم هستند و نیاز است همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند.

داوطلب مجلس یازدهم شورای اسلامی در پاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر هدف حضور شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده با شناخت از توانمندی های خود در این برهه که دشمنان درصدد مخدوش کردن مشروعیت نظام هستند در این عرصه شرکت می کنم، انشالله اگر مردم جیرفت و عنبراباد در این منصب به من اعتماد کنند، بتوانم منشا خیر و اثر باشم.

رئیسی هدفش را برای حضور در عرصه انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی خدمت کردن به مردم و داشتن استعداد و توانمندی لازم را برای کرسی مجلس عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما در زمینه تامین هزینه های تبلیغاتی، اظهار داشت: حاضرم هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف برای مردم اعلام کنم چون تمامی هزینه‌هایم شفاف و روشن است.

رئیسی افزود: قطعاً افرادی که با هزینه‌های گزاف وارد انتخابات می شوند، وامدار غیر مردم بوده و در مجلس دغدغه‌های مردم را دنبال نخواهند کرد.

وی ادامه داد: معتقدم کسی که به دنبال پذیرش مسؤولیت کرسی نمایندگی مجلس و امانتداری مردم است، نباید هیچ هزینه‌ گزافی را در انتخابات داشته باشد و اگر شخصی دارای نیت پاک بوده و به دنبال خدمتگزاری به مردم است، نباید برای مجلس هزینه گزاف کند.

وی گفت: اگر فردی نمایندگی مجلس را امانت مردم بداند، هیچ‌گاه برای این انتخابات هزینه فراوان نخواهد کرد لذا نمی‌شود که فردی در انتخابات هزینه‌های بالا بکند و بعد هم بگوید که من نماینده مردم هستم.

رئیسی در پاسخ سوال خبرنگار ایرنا، گرایش سیاسی خود را اصلاح طلبی عنوان کرد و گفت: هر انسانی یک خط و مش سیاسی دارد لذا موضع سیاسی بنده نزدیک به اصلاح طلبی بوده ولی اصلاح طلبی همراه با ولایت مداری است.

داوطلب مجلس یازدهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حزب و تشکیلات باعث پیشرفت کشور است لذا احزاب باید در انتخابات ها مشارکت فعال داشته باشند.

وی به سوال خبرنگار سایت کنارصندل مبنی بر اینکه در صورت موفقیت در انتخابات فکر می کند عضو کدام کمیسیون مجلس شورای اسلامی خواهید بود؟ اظهار داشت: با توجه به تخصص و تجربه کاری خود در کمیسیون حقوقی مجلس مشغول به فعالیت خواهم شد.

رئیسی در پاسخ به سوال چالشی یکی از خبرنگاران مبنی بر ارتباط با آمریکا، گفت: در زمینه تحریم ها و مذاکره با آمریکا باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت مسیر راه نظام را ریل گذاری می کنند لذا ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که معظم له فرمودند هیچ راهی جز ایستادگی نداریم لذا باید به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای کنیم چرا که دشمنان هرگز دوست ما نخواهند بود. گزارش از هادی شفیعی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =