اختتامیه دهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، شامگاه سه شنبه ۱۹آذرماه ۱۳۹۸ به همت موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت به مناسبت حضور مقام معظم رهبری در جیرفت، با حضور محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید محمد حسینی رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، جمعی از مسئولین و مردم جنوب کرمان در سالن اجتماعات نمونه ابرار جیرفت برگزار شد.

قالیباف با تشکر از مردم جیرفت اظهار داشت:  نعمت رهبری و ولایت است که ما را از پیچ‌های خطرناک دنیا، بحران‌ها، تهدیدها و فتنه‌های گوناگون نجات داده است. امروز در نظامی تحت سایه احکام الهی زندگی می‌کنیم فلذا همیشه باید قدر این نعمت را بدانیم که هرگز از این عمود فاصله نگیریم و همیشه گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی گفت: جنوب کرمان علی رغم ظرفیت هایی که دارد اما منطقه محرومی است با این وجود، بی توقعی و خلوص نیت مردم این دیدار به خوبی پیداست. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:نماینده مردم باید از ملت ایران در حوزه های ملی و بین‌المللی نمایندگی کند و به هیچ چیز به جز مصلحت مردم نیاندیشد. افرادی باید وارد مجلس شوند که باورشان بر مبانی انقلاب باشد نه آن‌که به دنبال فرهنگ لیبرالیسم و غرب‌زدگی حرکت کنند.

وی ادامه داد: نمایندگانی باید وارد مجلس شوند که هنگامی که می‌گویند مرگ بر آمریکا، باورشان از مرگ بر آمریکا یعنی اقتصاد کشور را حل کردن باشد، یعنی در کشور محروم نداشته باشیم، یعنی در کشور فقیر نداشته باشیم، چرا که این‌موضوعات از خواسته‌های ولایت و مردم است و این ظرفیت در کشور وجود دارد.

قالیباف گفت: مجلسی باید در دوم اسفند شکل بگیرد که بتواند در مشکلات اقتصادی کمک و راهگشای برای دولت باشد، اگر دولت کار را متوقف می‌کند، مجلس باید آن را وادار به اتخاذ تصمیم درست کند در غیر این صورت این وضعیت در کشور ادامه خواهد داشت. انشاءلله روزی فرا خواهد رسید که هر سه قوه در کشور با مدیریت و ایمان به مبانی انقلاب گام برخواهند داشت.

وی ادامه داد: اگر دنبال پیشرفت‌ها در کشور هستیم باید از جوانان استفاده کنیم. اگر قصد ایجاد تحول در مدیریت کشور را دارید باید به جوانان فرصت دهید اما معنی این حرف هرگز آن نیست که پیشکسوتان و باتجربه‌ها باید از عرصه خارج شوند، آنها نیز باید حضور داشته و به جوانان تجربه‌شان را انتقال دهند چراکه جوانان بدون توجه به تجربه پیشکسوتان هرگز موفق نخواهند شد.

تصاویر: فاطمه اسکندری