. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 40719 تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 | 08:34 ق.ظ

فرماندار سابق شهرستان های عنبرآباد و منوجان داوطلب مجلس یازدهم شورای اسلامی شد

به گزارش کنارصندل، محمد حجتی پور فرماندار سابق شهرستان های عنبرآباد و منوجان در اولین روز از نام نویسی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری جیرفت حضور خود را در صحنه انتخابات قطعی کرد. حجتی پور فرماندار سابق شهرستان های عنبرآباد و منوجان مراحل ثبت نام را در فرمانداری جیرفت انجام […]

به گزارش کنارصندل، محمد حجتی پور فرماندار سابق شهرستان های عنبرآباد و منوجان در اولین روز از نام نویسی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری جیرفت حضور خود را در صحنه انتخابات قطعی کرد.

حجتی پور فرماندار سابق شهرستان های عنبرآباد و منوجان مراحل ثبت نام را در فرمانداری جیرفت انجام داد و پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران صداوسیما، خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایت های محلی پاسخ داد.

داوطلب مجلس یازدهم شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به رزومه خود اشاره و تصریح کرد: اینجانب محمد حجتی پور درای سه مدرک تحصیلی در رشته های علوم اجتماعی، علوم قضایی و کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هستم.

وی افزود: فرمانداری عنبرآباد به مدت سه سال و نیم، فرمانداری منوجان به مدت یک و نیم سال، رئیس شورای اسلامی استان کرمان به مدت ۲سال، رئیس شورای شهرستان عنبراباد به مدت چهار سال، نایب رئیس شورای شهر عنبراباد به مدت ۲سال، بخشدار مرکزی عنبراباد سه سال، مسئول بازرسی اموزش وپرورش عنبراباد به مدت ۶سال، عضو انجمن کتابخانه های عمومی استن کرمان چهار سال، مدرس دانشگاه ازاد و پیام نور در جیرفت وعنبر اباد، رزمنده و جانباز و فرمانده گروهان یکم عاشورای شهرستان عنبراباد به مدت۱۰۸ماه و مسئول بسیج دانش آموزی از جمله سوابق مدیریتی اینجانب است.

حجتی پور در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما مبنی بر هزینه های تبلیغاتی انتخابات، گفت: هزینه های انتخاباتی اینجانب کاملا شفاف بوده و اعتقادم بر این است که فرد مورد انتخاب مردم نیاز به هزینه های هنگفت انتخاباتی ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار جمهوری اسلامی مبنی بر هدف از حضور در عرصه انتخابات، اظهار داشت: مهمترین هدفم خدمت به مردم است و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد لذا این حقیقت را در سمت های مدیریتی که داشته ام در عمل ثابت کرده ام.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار کنارصندل موضع سیاسی خود را جریان اطلاح طلبی در سایه رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: فراهم شدن زمینه فعالیت بیشتر احزاب موجب تحقق عدالت سیاسی خواهد شد.

فرماندار سابق شهرستان های عنبرآباد و منوجان احزاب فعال و پویا را موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: وجود احزاب فعال و توانمند در هر نظام سیاسی ، یکی از مهمترین مولفه های پویایی مردم سالاری در آن نظام محسوب می شوند.

حجتی پور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد چالش های امروز کشور، گفت: بسیاری از قوانین موجود موانعی برای تولید، صنعت و فعالیت‌های اقتصادی و بهبود کسب و کار است.

وی افزود: مجلس یازدهم باید بحث وابستگی بودجه کشور به نفت را به حداقل برساند و تمرین کند تا بدون نفت هم بتوانیم اقتصاد کشور را بودجه ریزی کنیم.

داوطلب مجلس یازدهم شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در زمینه قانون مداری و مشارکت مردم در انتخابات گفت: قانون مداری تنها راه برگزاری انتخابات سالم و مطمئن در کشور است لذا خط قرمز ما عدم توجه به قانون خواهد بود.

حجتی پور در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: حضور حداکثری مردم، خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

فرماندار سابق شهرستان های عنبرآباد و منوجان بر توسعه روحیه امید در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر امید در مردم تزریق شود شاهد مشارکت بیشتر مردم در عرصه انتخابات هستیم.

وی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت: امروز ابتدا با حضور در گلزار شهدا با شهدا تجدید پیمان کردیم و سپس از رهنمودهای امام جمعه محترم جیرفت فیض بردیم و پس از دیدار با خانواده شهید راهی این عرصه شدم، انشالله با توکل بر خداوند متعال و در راستای خدمت صادقانه به مردم در عرصه انتخابات نقش آفرینی می کنم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =