. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 40847 تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 | 09:38 ق.ظ

دادستان جیرفت:

با هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان تعیین شده، برخورد میشود

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان تعیین شده از طرف هر شخص، گروه و جناحی ممنوع و خلاف قانون است و با آن برخورد خواهد شد. حسین سلامی در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان جیرفت […]

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان تعیین شده از طرف هر شخص، گروه و جناحی ممنوع و خلاف قانون است و با آن برخورد خواهد شد.


حسین سلامی در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان جیرفت که با حضور داوطلبینی که اقدام به ثبت نام نموده اند،برگزار گردید،اظهار داشت: دستگاه قضا با جدیت و همت جهت پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی فعالیت خواهد کرد چرا که پیشگیری به مراتب نسبت به رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به مصلحت نظام نزدیک تر است.


این مقام قضایی با غیر قانونی خواندن تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان، تاکید کرد: تبلیغات زود هنگام از مصادیق تخلف انتخاباتی است ومطبوعات و سایت‌های اینترنتی تا زمان شروع قانونی تبلیغات انتخابات نباید برای نامزدهای احتمالی تبلیغ کنند و در صورت عدم توجه به تذکر” برابر قانون تخلفات انتخاباتی با آنها برخورد خواهد شد.


دادستان جیرفت افزود: درصورت مشاهده تبلیغات زودهنگام توسط کاندیدای احتمالی مطمئنا رفتار آنها رصد شده و در پرونده‌ آنها به عنوان تخلف، ثبت می‌شود که این رصد کردن شامل فضای مجازی نیز می باشد.


دبیر شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان جیرفت در ادامه گفت:از همه داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان جیرفت کمال تشکر را دارم که مصوبات اولین جلسه شورای پیشگیری را رعایت ودر زمان ثبت نام از راه اندازی کاروان تبلیغاتی خودداری کردند.


سلامی خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت:ما همه مدیون خون شهدا هستیم و باید در حفظ این نظام و انقلاب نهایت تلاشمان را بکنیم پس نباید کاری کنیم که دشمنان این آب و خاک و انقلاب سواستفاده کنند


وی افزود:نامزدهای انتخاباتی در همه مراحل برگزاری انتخابات،قانون را رعایت نمایند و از تخریب یکدیگر دوری کنند، واز دادن وعده های انتخاباتی مثل تامین آب، گاز ،برق ،تلفن،یارانه،تامین و احداث جاده،و سایر امکانات رفاهی خودداری نمایند.


دادستان جیرفت تاکید کرد :هرگونه تحرکات وموضع گیری افراد یا جناح های سیاسی در بر پایی تجمع های غیر قانونی پس از اعلان تایید یا رد صلاحیت ها ،جرم است و مطابق قانون با آن برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =