. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 40872 تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آذر 1398 | 13:00 ب.ظ

با ورود دادستانی:

به مشکلات حقوقی و قضائی دوکارخانه فعال در جیرفت رسیدگی شد/از بیکار شدن یک هزار ۴۵۲کارگر جلوگیری به عمل آمد

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت گفت: با ورود دستگاه قضائی و حمایت حقوقی و قضائی صورت گرفته از تعطیلی دو کارخانه تولید رب گوجه فرنگی و کارخانه فراوری زیتون و خیارشور در این شهرستان جلوگیری بعمل آمد. حسین سلامی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۸ با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب (مدظله […]

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت گفت: با ورود دستگاه قضائی و حمایت حقوقی و قضائی صورت گرفته از تعطیلی دو کارخانه تولید رب گوجه فرنگی و کارخانه فراوری زیتون و خیارشور در این شهرستان جلوگیری بعمل آمد.

حسین سلامی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۸ با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مزین به نام “رونق تولید” شده است، اظهار داشت:دستگاه قضائی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در جهت رونق تولید ، از فعالان بخش اقتصادی و تولید کنندگان حمایت حقوقی و قضائی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد به علت مسائل حقوقی و قضائی چرخ تولید متوقف گردد.

این مقام قضائی عنوان کرد: دستگاه قضائی در شهرستان جیرفت در راستای سیاست های کلان قوه قضائیه و تاکیدات حضرت آیت الله رئیسی،ریاست قوه قضائیه ،اقدام به تشکیل کمیته حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید نموده است .

وی خاطرنشان ساخت: این کمیته با هدف حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در راستای رونق تولید و سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظورجلوگیری از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی و کاهش ورودیها تشکیل شده است.

دادستان جیرفت اعلام کرد: در همین راستا طی چند روز گذشته با برگزاری جلسات فشرده با مدیرعامل یکی از کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی در جنوب استان و دعوت از مسئولان بانکی ،به مشکلات این واحد رسیدگی و از تعطیلی و بیکار شدن ۱۵۲ نفر کارگر و سرپرست خانواده شاغل در این کارخانه جلوگیری نموده ایم .

وی در تشریح پرونده دیگری در این رابطه اظهار داشت:پس از کسب گزارشی از سوی سازمان صمت جنوب استان مبنی بر اینکه تنها کارخانه و واحد صنعتی فعال در زمینه فراوری زیتون در جنوب استان کرمان در حال تعطیلی می باشد،بلافاصله دادستانی به موضوع ورود کرد.

دادستان جیرفت گفت:کجلسات فوق العاده و خارج از نوبت در این خصوص برگزار و مسئولان این واحد صنعتی به همراه مسئولان بانکی و اجرایی مسائل مربوطه خود را مطرح نمودند و در نهایت از تعطیلی این کارخانه که یک هزار و ۳۰۰نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول به کار هستند جلوگیری بعمل آمد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + بیست =