. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 40859 تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آذر 1398 | 11:00 ق.ظ

نمایشگاه توانمندیهای بخش کشاورزی جنوب کرمان در تبریز برپا شد/ تعجب بازدیدکنندگان از تنوع محصولات

به گزارش کنارصندل، رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: همزمان با نمایشگاه توانمندیهای استان کرمان ، غرفه توانمندیهای بخش کشاورزی جنوب کرمان ۲۵ آذر ماه در مجتمع نمایشگاهی تبریز برپا شده است و تا ۲۹ آذر ماه ادامه دارد. دکتر سعید برخوری رییس سازمان در این خصوص گفت یکی از راهکارهای موثر در معرفی […]

به گزارش کنارصندل، رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: همزمان با نمایشگاه توانمندیهای استان کرمان ، غرفه توانمندیهای بخش کشاورزی جنوب کرمان ۲۵ آذر ماه در مجتمع نمایشگاهی تبریز برپا شده است و تا ۲۹ آذر ماه ادامه دارد.

دکتر سعید برخوری رییس سازمان در این خصوص گفت یکی از راهکارهای موثر در معرفی پتانسیلهای کشاورزی منطقه و بالابردن تقاضای خرید محصولات ، برپایی نمایشگاه در داخل و خارج از کشور است در همین راستا این سازمان تا کنون در مرکز استان کرمان وسایر استانها اقدام به برپایی نمایشگاه نموده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهر تبریز همجوار با کشورهای هدف صادرات محصولات این منطقه می باشد در این نمایشگاه حضور یافتیم و امیدواریم بتوانیم با معرفی محصولات منطقه در جذب تجار خارجی موفق عمل نماییم.

وی بیان داشت: در نمایشگاه کشاورزی جنوب کرمان بخشی از محصولات گلخانه ای از جمله انواع خیار، انواع فلفل، توت فرنگی، بادمجان و محصولات باغی نظیر انواع مرکبات،ارقام خرمای تجاری منطقه و گیاهان دارویی از جمله چای ترش حنا و…. به نمایش گذاشته شده’ است.

دکتر برخوری اظهار امیدواری کرد: در جهت توسعه صادرات محصولات کشاورزی منطقه علاوه بر برگزاری جشنواره ها که در دستور کار این سازمان قرار گرفته است بنا داریم در کشورهای هدف صاردات نیز نمایشگاه توانمندیهای بخش کشاورزی منطقه را برپا نماییم.

مهندس پیرنیا رییس روابط عمومی سازمان نیز به استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از غرفه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اشاره کرد و افزود: تنوع محصولات جنوب کرمان از جمله محصولات سبزی و صیفی و گلخانه ای در فصل زمستان که درغرفه سازمان در معرض دید عموم است باعث تعجب بازدید کنندگان شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =