. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 40962 تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | 09:03 ق.ظ

“آتی‌سان پوشش” اولین مرکز ارزیابی خسارت بیمه‌ای و تصادفات جنوب شرق کشور وارد جنوب کرمان شد

نشست خبری اصحاب رسانه با رضا سنجری رئیس هیأت مدیره و مهدی امانی مدیریت شعب موسسه حقوقی عدالت بارز با حضور جمعی از خبرنگاران جنوب استان برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، مهدی امانی مدیریت شعب جنوب کرمان این مجموعه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به کثرت بالای سوانح رانندگی […]

نشست خبری اصحاب رسانه با رضا سنجری رئیس هیأت مدیره و مهدی امانی مدیریت شعب موسسه حقوقی عدالت بارز با حضور جمعی از خبرنگاران جنوب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، مهدی امانی مدیریت شعب جنوب کرمان این مجموعه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به کثرت بالای سوانح رانندگی در این منطقه و همچنین ضعف اطلاعات حقوقی مردم متأسفانه تعداد زیادی از زیان دیدگان حوادث رانندگی نمی‌توانند حق و حقوق خود را به صورت تمام و کمال دریافت کنند.


وی افزود: این مسئله موجب شده گاها بعضی افراد و شرکت‌های بیمه‌ای از این خلأ سوءاستفاده کرده و به اشکال مختلف موجب تضرر به بیمه گذاران شده‌اند که با وجود کادر مجرب حقوقی و کارشناسان حرفه‌ای صنعت بیمه در این موسسه کمک شایانی در این زمینه به مردم زیان دیده میشود.


امانی در این نشست مژده تأسیس موسسه ارزیابی خسارت بیمه‌ای “آتی‌سان پوشش” را داد و بیان داشت: این ‌موسسه با اخذ مجوز از بیمه مرکزی به عنوان نخستین مرکز ارزیابی خسارت بیمه‌ای جنوب شرق کشور است که با تعیین و تحقیق در خصوص علت حادثه، ارزیابی دقیق میزان خسارت های جانی و مالی تصادفات و مشخص کردن تعهدات بیمه در مقابل زیان دیدگان نقش بسزایی در آگاهی بخشی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این موسسه از کارشناسان مستقل و ارزیابان رسمی بیمه مرکزی تشکیل شده که طبق آیین نامه، زمان، مکان، علت و چگونگی حادثه، مبلغ خسارت، مبلغ قابل بازیافت و… را به صورت مستدل و مستند به شرکت بیمه جهت پرداخت خسارت اعلام میکند.

امانی افزود: فعالیت حرفه‌ای ارزیابان بیمه مرکزی در صنعت بیمه کشور موجب رضایتمندی بیمه‌گذاران و توسعه صنعت بیمه شده است.


وی در پایان از کلیه کسانی که دچار خسارت بیمه‌ای می‌شوند، خواست قبل از هر اقدامی از افراد متخصص و دارای مجوز مشاوره بگیرند.


رضا سنجری رئیس هیات مدیره موسسه حقوقی عدالت بارز نیز در این نشست اظهار داشت: با مشاوره و آگاهی بخشی زیان دیدگان حوادث رانندگی در خصوص بیمه و کارشناسی تصادفات توسط افراد خبره در عرصه فضای مجازی و حضوری، بسیاری از مشکلات حقوقی انها برطرف شده است.


وی بیان داشت: این موسسه همه روزه آماده مشاوره و راهنمایی کسانی که در پرونده‌های بیمه‌ای و حقوقی دچار مشکل هستند ،میباشد


وی افزود : این موسسه با افتخار امر مشاوره و راهنمایی مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، خانواده معظم شهدا و ایثارگران را به صورت رایگان انجام می‌دهد.


گفتنی است ادرس نمایندگی جنوب کرمان :جیرفت جنب پلیس راهنمایی رانندگی می باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 8 =