. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 41300 تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | 18:48 ب.ظ

انهدام ۱۸ باند کلان قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام ۱۸باند کلان قاچاق مواد مخدر و کشف بالغ بر ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی چند ماه گذشته در برخی از شهرهای جنوب استان خبر داد و گفت: کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور است و عزم دستگاه قضائی در برخورد […]

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام ۱۸باند کلان قاچاق مواد مخدر و کشف بالغ بر ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی چند ماه گذشته در برخی از شهرهای جنوب استان خبر داد و گفت: کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور است و عزم دستگاه قضائی در برخورد با باندهای کلان مواد مخدر جدی است.

حسین سلامی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: با دستورات قضائی صادره و پیگیری های اطلاعاتی صورت گرفته در اداره کل اطلاعات استان کرمان و همچنین اقدامات انجام شده در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت ۱۴نفر از سرباندهای اصلی قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند.

دادستان جیرفت با تاکید بر اینکه برای ثمر بخشی امر مبارزه با مواد مخدر باید به جای اجیرشدگان به سراغ عاملین اصلی عرضه وتوزیع مواد مخدر رفت هشدار داد: جهت حذف قاچاق مواد مخدر، ضربه به بنیان های مالی و اقتصادی قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد و این امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

این مقام قضائی اعلام کرد: در این رابطه بیش از ۱۵ دستگاه انواع خودروی خارجی و داخلی به همراه برخی از اموال منقول و غیرمنقول قاچاقچیان و اشرار توقیف شده است.

سلامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده عمدتا غیربومی استان کرمان می باشند، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد قاچاقچیان با استفاده از پهنای جغرافیایی استان کرمان قصد انتقال محموله های کلان مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان های عمقی کشور را دارند که مجاهدت نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی مانع از عبور مواد مخدر و توزیع آن در سطح کشور می شوند.

وی در پایان در خصوص کشف مواد مخدر از یک دستگاه خودروی پراید مشکوک در حوالی دانشگاه آزاد جیرفت طی نیمه آذرماه گفت: پس از بازرسی ماموران اداره اطلاعات از این خودور میزان ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و پس از کسب اطلاعات تکمیلی میزان ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر دیگر نیز از محل دپوی مواد مخدر واقع در یک منزل مسکونی کشف شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =