. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 41494 تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 | 22:53 ب.ظ

عزاداری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، مردم شهید پرور شهرستان جیرفت با اجتماع عظیم در مصلی بزرگ پیامبر اعظم (ص) مراسم عزاداری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با شکوه و با عظمت برگزار کردند. حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور در مراسم عزاداری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی […]

به گزارش کنارصندل، مردم شهید پرور شهرستان جیرفت با اجتماع عظیم در مصلی بزرگ پیامبر اعظم (ص) مراسم عزاداری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با شکوه و با عظمت برگزار کردند.

حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور در مراسم عزاداری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جیرفت گفت: در تمام کشورهای دنیا حتی در آمریکا شکوه جمعیت بخاطر شهادت این شهید عزیز موج می زند.

وی افزود: سه محور در وصف سردار شهیدمان وجود داشت آنجا که می گوید مرا بگوئید سرباز قاسم سلیمانی، سردار شهیدی که نامش ستون فقرات دشمنان را می لرزاند، دل تمام مردم دنیا به عشق این عزیز می تپد در چهار گوشه دنیا فریاد انتقام بلند است.

حجت الاسلام طیبی فر تصریح کرد: حاج قاسم عاشق بود مدت ها انتظار شهادت را می کشید از فرزند زهرای اطهر رهبر معظم انقلاب درخواست کرد که برای شهادتش دعا کند.مدت هاست حاج قاسم نگاهش به عالم ملکوت بود سخنانش سخنان ملکوتی بود آماده پرواز و آماده رفتن بود.

طیبی فر اظهار داشت: دشمن خیال می کند چهره عزیزی چون حاج قاسم سلیمانی را از مردم ایران و جهان گرفت با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هزاران هزار اندیشه سلیمانی در دنیا شکل گرفت.

وی افزود: وقتی در نامه ای به سردار پور جعفری می گوید اگر شهید شدی و من شهید نشوم نمی توانم تو را با دستان خودم در قبر بگذارم .

جانشین فرمانده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از ویژگی های حاج قاسم ولایت دوستی نبود، ولایت محوری بود یکی از ویژگی های سپهبد شهید ولایت محوری بود.

طیبی فر اظهار داشت داشت:در جریان مقاومت گاهی نظرات با نظرات رهبری یکی نبود اما حاج قاسم سلیمانی می گفت من هرچه را رهبری گوید اجابت می کنم.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان صحبت های دختر شهید سلیمانی گفت: دشمن حریف شهید سلیمانی نبود و با او رودرو نشد بلکه او را با موشک و دزدانه زدند سرداری متعلق به همه کشورهای اسلامی بود.

وی افزود: زمانی که دشمنان داعش را پرورش می دادند اگر سردار سلیمانی نبود و داعش را به خاک سیاه نکشانده بود نه تنها کشورهای اسلامی بلکه کشور های اروپایی هم زیر تیغ جلادهای داعش بودند.

وی با اشاره به عظمت و بزرگی شهید حاج قاسم سلیمانی سلیمانی گفت: جمعیت عظیم اهواز مشهد و تهران و سایر شهرهای و کشورهای دیگر در دنیا گواه عظمت شهید حاج قاسم سلیمانی است، قاسم سلیمانی تا پای جان توانست به کشورهای اسلامی خدمت کند حاج قاسم سلیمانی باخونش به مردم خدمت کرد.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: جبهه مقاوت انتقام سختی از کشور آمریکا می گیرد جبهه مقاومت انتقام این سردار عزیز را خواهد گرفت /مژگان سنجری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =