. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 41938 تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 | 11:39 ق.ظ

جزئیات برگزاری نخستین یادواره سرداران، امیران و هزار و ۲۰۰ شهید عشایر کرمان اعلام شد

مسئول بسیج عشایری استان کرمان از برگزاری نخستین یادواره شهدای عشایر استان کرمان خبر داد و گفت: جمعیت شهدای عشایر کرمان ۲۳ درصد شهدای استان را تشکیل می‌دهد. سرهنگ هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برگزاری نخستین یادواره سرداران، امیران و هزار و ۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان اظهار داشت: […]

مسئول بسیج عشایری استان کرمان از برگزاری نخستین یادواره شهدای عشایر استان کرمان خبر داد و گفت: جمعیت شهدای عشایر کرمان ۲۳ درصد شهدای استان را تشکیل می‌دهد.

جزئیات برگزاری نخستین یادواره سرداران، امیران و هزار و 200 شهید عشایر کرمان اعلام شد

سرهنگ هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برگزاری نخستین یادواره سرداران، امیران و هزار و ۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این یادواره از ماه‌ها قبل در استان آغاز شده و برنامه‌های این یادواره نیز از ماه‌ها قبل در حال انجام است.

دبیر ستاد نخستین یادواره شهدای عشایر استان کرمان با بیان اینکه عشایر استان کرمان ۴ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود گفت: با این وجود جمعیت شهدای عشایر ۲۳ درصد کل شهدای استان را تشکیل می‌دهد که نشان از نقش پررنگ عشایر در دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام است.

وی خدمات‌رسانی، فرهنگی و وحدت اقوام و مذاهب را سه رویکرد این یادواره عنوان کرد و افزود: تبیین رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ظرفیت‌های عشایر استان در دوران هشت ساله دفاع مقدس و در ۴۰ سال انقلاب اسلامی از سویی و بررسی ظرفیت‌های عشایر در گام دوم انقلاب از سوی دیگر از جمله اهداف برگزاری نخستین یادواره شهدای عشایر استان کرمان است.   

محمدی با اشاره به اینکه نخستین یادواره سرداران، امیران و هزار و ۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان ساعت ۹ صبح پنجشنبه سوم بهمن در مصلی بزرگ شهرستان جیرفت برگزار می‌شود گفت:  سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور سخنران ویژه این مراسم است.

مسئول بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جزئیات برگزاری این یادواره در جیرفت گفت: تجدید میثاق با شهدا، اجرای تئاتر، اجرای سرود دانش‌آموزان عشایر، پخش مستند و افتتاح پارک شهدای عشایر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

انتهای پیام/۵۱۲/ش

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − دو =