افتتاح چندین پروژه با حضور معاون وزیر صمت در جنوب استان کرمان


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل از منوجان، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خط انتقال برق ۲۰ کیلو وات شهرک صنعتی منوجان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در این آئین اظهارداشت: با توجه به بازدیدی که از شهرک صنعتی این شهرستان داشتم بنا شد ۸۰ درصد مناطق محروم در نظر گرفته شود چرا که این منطقه محرومیت‌های زیادی دارد و مناطق صنعتی آن باید گسترش پیدا کند.

معاون وزیر صمت واحد تولید کولر قلعه گنج را افتتاح کرد

با حضور صالحی‌نیا مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور شرکت تولیدی کولرگازی و آبی قلعه‌گنج به بهره‌برداری رسید.
یک واحد تولیدی کولر با حضور محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرماندار شهرستان قلعه گنج، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب و مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

مسلم مروجی‌فر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در حاشیه این افتتاحیه با بیان اینکه این شرکت تولید انواع کولرگازی و آبی تولید می‌کند اظهار داشت: این شرکت ظرفیت تولید ۱۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه را دارد.

وی با بیان اینکه این شرکت اشتغالزایی ۲۶ نفر را دارد افزود: این واحد تولیدی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوده که با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و از طرح‌های دانش بنیان است.

جنوب کرمان ظرفیت‌های خوبی برای صادرات دارد

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه جنوب کرمان ظرفیت‌های خوبی برای صادرات دارد گفت: مشکل گازرسانی به شهرک‌های صنعتی شهرستان عنبرآباد تا ۹ ماه آینده برطرف می‌شود.

محسن صالحی‌نیا در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان عنبرآباد با اشاره به اهداف سفر به جنوب استان کرمان اظهار داشت: یکی از اهداف این سفر بررسی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان از جمله برق، گاز و … است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌هایی که در این منطقه انجام شده بیان کرد: شرکت نیلی صنعت عنبرآباد در این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیارد تومان و با فرآوری سالانه ۷۵ هزار تن انواع محصولات از جمله رب گوجه، خیارشور، بسته بندی خرما و غیره اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

بیشتر شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان خالی است

مدیرکل صمت جنوب کرمان با بیان اینکه همکاری‌های لازم با سرمایه‌گذاران انجام نمی‌شود گفت: شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان اکثرا خالی بوده و زمین آن واگذار نشده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور: ۸۴۰ شهرک صنعتی در کشور به بهره‌برداری رسیده است

معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه ۸۴۰ شهرک صنعتی در کشور به بهره‌برداری رسیده و در حال واگذاری به واحدهای صنعتی است گفت: ۴۲ شهرک صنعتی در استان کرمان است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه در کشور بیش از ۳۹ هزار طرح در شهرک‌های صنعتی فعال هستند، خاطرنشان کرد: ۴۴ هزار و ۹۰۰ واح صنعتی در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است.

تصاویر: فاطمه اسکندری نسب