. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 42019 تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 | 21:14 ب.ظ

نگفته‌ام که ساخت و ساز مصلی غیر مُجاز است/ شیطنت رسانه‌ای انجام گرفته است

به گزارش کنارصندل، حجت دلفاردی عضو و سخنگوی شورای شهر جیرفت، ظهر پنجشنبه مورخ ۳بهمن۹۸ در پاسخ به سوالی در مورد خبری که نشریه کاغذسیاست در خصوص ساخت و سازهای مصلی جیرفت منتشر کرده است، گفت: من اینجوری نگفته‌ام، آنها اینجوری نوشتند. وی ادامه داد: خبرنگار این نشریه از من سوال کرد که ساخت و […]

به گزارش کنارصندل، حجت دلفاردی عضو و سخنگوی شورای شهر جیرفت، ظهر پنجشنبه مورخ ۳بهمن۹۸ در پاسخ به سوالی در مورد خبری که نشریه کاغذسیاست در خصوص ساخت و سازهای مصلی جیرفت منتشر کرده است، گفت: من اینجوری نگفته‌ام، آنها اینجوری نوشتند.

وی ادامه داد: خبرنگار این نشریه از من سوال کرد که ساخت و سازِ سقف سبک در داخل فضای شهر مجاز هست یا نه؟ گفتم ساخت و ساز سقف سبک مجاز نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر جیرفت سوال دیگر خبرنگار این نشریه را در مورد ساخت و ساز دفتر امام جمعه مطرح کرد و بیان داشت: من یک راه فراری برای آنها گذاشتم و گفتم زمانی که اینها مجوز گرفتند معلوم نیست، مصلی ساخته شده و جانمایی شده مکان‌ها توی مصلی معلوم نیست شاید بر اساس قوانین آن زمان مجوزهای لازم را گرفته باشند و ما نمی‌دانیم مجوزی دارد یا نه.

حجت دلفاردی در پاسخ به خبرنگار این نشریه که گفتند “نه آقا این بازاره”، خاطر نشان کرد: شما نمی‌توانید بگویید این بازارچه [هست]، دارد ساخته می‌شود، معلوم نیست شاید سرویس بهداشتی باشد شاید چیز دیگری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر جیرفت تصریح کرد: ما نگفتیم که ساخت و سازها غیر مجاز بودند، چون ما هنوز مجوزی ندیده‌ایم، نمی‌دانستیم برای چه کاربری دارد کار می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر جیرفت در پایان تاکید کرد: آن شیطنت خبرنگار بود که تیتر کرده بود “ساخت و ساز مصلی غیر مجاز هست” و ما هیچ اظهار نظری در مورد مجاز یا غیر مجاز بودن ساخت و ساز توی مصلی نکرده‌ایم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =