. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 42067 تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1398 | 10:14 ق.ظ

تا پایان سال، پنج نمایشگاه در سایت موقت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب استان کرمان برگزار میشود

به گزارش کنارصندل و به نقل از ایرنا قائم مقام سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی بهاران جنوب کرمان از اخذ مجوز سایت دائمی نمایشگاهی برای این منطقه خبر داد و گفت: این مجوز پس از هشت سال پیگیری صادر شد. امیر ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مجوز سایت نمایشگاهی […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از ایرنا قائم مقام سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی بهاران جنوب کرمان از اخذ مجوز سایت دائمی نمایشگاهی برای این منطقه خبر داد و گفت: این مجوز پس از هشت سال پیگیری صادر شد.

امیر ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مجوز سایت نمایشگاهی فقط برای مراکز استان‌ها صادر می‌شود، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، نام جنوب کرمان در کنار استان‌های تهران، اصفهان، مشهد و شیراز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با رایزنی و جلسات مختلف با سازمان توسعه تجارت و ارائه طرح توجیهی بالاخره بعد از گذشت چندین سال موفق به اخذ مجوز سایت نمایشگاهی شدیم لذا این موضوع موجب رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه در بحث صنعت نمایشگاهی می‌شود.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز سایت نمایشگاهی با هدف ارائه خدمات بیشتر به مردم هفت شهرستان جنوبی استان و رفاه بیشتر مردم مردم پیگیری شده، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، سال آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی سایت نمایشگاهی جنوب کرمان در شهرستان جیرفت خواهیم بود.

قائم مقام سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی بهاران جنوب استان کرمان افزود: راه‌اندازی این سایت در چند فاز برنامه ریزی شده لذا امیدواریم با حمایت‌های مسوولان، این مجموعه هر چه سریعتر راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: مجوز سایت نمایشگاهی و برپایی نمایشگاه‌های جنوب کرمان، از سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی این بخش اخذ شده لذا تمامی نمایشگاه در بخش‌های مختلف باید توسط سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب کرمان در این منطقه برگزار شوند.

ناصری با بیان اینکه سازمان توسعه تجارت ایران ۳۱ سایت نمایشگاهی در مراکز استان‌ها دارد، گفت: سی و دومین مجوز در جنوب کرمان صادر شد تا برگزاری تمامی نمایشگاه‌های این منطقه از طریق سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شود.

وی بیان داشت: اخذ مجوز سایت نمایشگاهی از سازمان توسعه تجارت ایران در گرو عملکرد و برگزاری تقویم نمایشگاهی ایران است لذا تا افتتاح رسمی این سایت، محلی واقع در بلوار امام رضا (ع) آماده سازی شده تا نمایشگاه‌ها به صورت موقت در این مکان برگزار شوند.

ناصری افزود: در تقویم نمایشگاهی سازمان توسعه تجارت ایران تا پایان سال جاری پنج نمایشگاه برای جنوب کرمان برنامه‌ریزی شده است.

قائم مقام سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی بهاران جنوب کرمان ادامه داد: تا پایان سال جاری نمایشگاه‌های گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای، مادر، کودک و نوزاد، خانه مدرن، لوازم خانگی، شیرینی و شکلات و مواد غذایی در سایت موقت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب استان کرمان برگزار می‌شود.

افتتاح نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ایقائم مقام سایت نمایشگاه های بین‌المللی بهاران جنوب استان کرمان از افتتاح نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای خبر داد و گفت: این نمایشگاه ۱۳ بهمن ماه سال جاری به صورت موقت بازگشایی و روز دوشنبه به طور رسمی با حضور مسئولان و مدیران استانی ساعت ۱۵ بعد ظهر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه ۸۵ واحد مشارکت کننده به مدت ۶ روز کاری در محل میدان سپاه کمربندی امام رضا (ع) از ساعت ۱۵ تا ۲۲ آماده ارائه خدمات به مردم جنوب کرمان هستند.

ناصری اظهار داشت: به لطف خداوند توانستیم مکان موقتی را در خور و شان مردم فهیم و خونگرم و ولایت مدار جنوب کرمان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع به صورت فضای مسقف و فضای باز ایجاد نماییم و این مکان از نظر امکانات رفاهی مورد تایید مسوولان است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دو =