نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در جیرفت افتتاح شد/ تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل،  شامگاه امشب نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای به مدت شش روز در محل نمایشگاه دائمی جیرفت افتتاح شد.

امیر ناصری قائم مقام سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی بهاران جنوب کرمان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در محیطی به مساحت بیش از هزار متر مربع با ۹۰ غرفه‌دار در سایت دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب کرمان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مجوز سایت نمایشگاه بین‌المللی بهاران در جیرفت پس از هشت سال دریافت شده است، تصریح کرد: مجوز سایت نمایشگاهی فقط به مراکز استان‌ها داده می‌شود اما با توجه به ظرفیت‌های جنوب کرمان این مجوز صادر شده است.

قائم مقام سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی بهاران جنوب کرمان بیان کرد: با توجه به ظرفیت این منطقه تا پایان سال پنج نمایشگاه دیگر در سایت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ‌ گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای نخستین نمایشگاه در سایت جدید است افزود: در آینده نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد، خانه مدرن، لوازم خانگی، شیرینی و شکلات و مواد غذایی در سایت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای در جیرفت همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه واقع در بلوار امام رضا‌(ع) شهر جیرفت دایر است.

تصاویر: مرتضی ظهرابی