. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 42161 تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | 16:22 ب.ظ

اولین مسابقه ماهیگیری خانوادگی در جیرفت برگزار شد/ تصاویر

به گزارش کنارصندل، صبح امروز جمعه ۱۸بهمن۹۸ اولین مسابقه ماهیگیری خانوادگی به همت هیات ورزش‌های همگانی با حضور بیش از یکصد خانواده در روستای ده‌پیش جیرفت و مزرعه پرورش ماهی مشایخی برگزار شد. در این مسابقه شرکت کنندگانی که بزرگترین ماهی و بیشترین ماهی را صید کردند، موفق به دریافت جایزه شدند. روح الله شهدادنژاد […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز جمعه ۱۸بهمن۹۸ اولین مسابقه ماهیگیری خانوادگی به همت هیات ورزش‌های همگانی با حضور بیش از یکصد خانواده در روستای ده‌پیش جیرفت و مزرعه پرورش ماهی مشایخی برگزار شد.

در این مسابقه شرکت کنندگانی که بزرگترین ماهی و بیشترین ماهی را صید کردند، موفق به دریافت جایزه شدند.

روح الله شهدادنژاد معاون فرماندار جیرفت در حاشیه این مسابقه با اشاره به لزوم استمرار پویایی و نشاط بین خانواده ها گفت: استقبال خوب شرکت کنندگان در این مسابقه نشان دهنده این است که باید خدمات ورزشی بیشتری برای پر کردن اوقات فراغت و تفریحات سالم برای مردم و خانواده ها فراهم شود.

علی برزگر رئیس هیات ورزشهای همگانی جیرفت هدف از برگزاری این مسابقه را تفریح، نشاط و آشنایی مردم با ورزش های طبیعی عنوان و خاطرنشان کرد: این مسابقه به صورت خانوادگی بوده و بانوان و آقایان می توانند در آن شرکت کنند.

برزگر با بیان اینکه در این مسابقه هدف رقابت نبوده بلکه تنها اصل ورزش و نشاط در آن مدنظر است، تصریح کرد: دور بودن برای ساعاتی از دغدغه های زندگی و فضای مجازی، ایجاد همبستگی بیشتر خانواده ها، احترام به طبیعت و نهادینه کردن این فرهنگ ها در بین خانواده ها از دیگر اهداف این مسابقه بود.

به گفته وی اینگونه مسابقات مفرح در ایام و مناسبتهای مختلف در جیرفت برگزار خواهد شد.

برزگر گفت: در پایان این مسابقه آقایان، مهدی سالاری به عنوان نفر اول، حمزه رضایی نفر دوم، علی مشایخی نفر سوم و علیرضا کریمی نفر چهارم شدند.

تصاویر: خسرو احسانی



نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =