اولین مسابقه ماهیگیری خانوادگی در جیرفت برگزار شد/ تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، صبح امروز جمعه ۱۸بهمن۹۸ اولین مسابقه ماهیگیری خانوادگی به همت هیات ورزش‌های همگانی با حضور بیش از یکصد خانواده در روستای ده‌پیش جیرفت و مزرعه پرورش ماهی مشایخی برگزار شد.

در این مسابقه شرکت کنندگانی که بزرگترین ماهی و بیشترین ماهی را صید کردند، موفق به دریافت جایزه شدند.

روح الله شهدادنژاد معاون فرماندار جیرفت در حاشیه این مسابقه با اشاره به لزوم استمرار پویایی و نشاط بین خانواده ها گفت: استقبال خوب شرکت کنندگان در این مسابقه نشان دهنده این است که باید خدمات ورزشی بیشتری برای پر کردن اوقات فراغت و تفریحات سالم برای مردم و خانواده ها فراهم شود.

علی برزگر رئیس هیات ورزشهای همگانی جیرفت هدف از برگزاری این مسابقه را تفریح، نشاط و آشنایی مردم با ورزش های طبیعی عنوان و خاطرنشان کرد: این مسابقه به صورت خانوادگی بوده و بانوان و آقایان می توانند در آن شرکت کنند.

برزگر با بیان اینکه در این مسابقه هدف رقابت نبوده بلکه تنها اصل ورزش و نشاط در آن مدنظر است، تصریح کرد: دور بودن برای ساعاتی از دغدغه های زندگی و فضای مجازی، ایجاد همبستگی بیشتر خانواده ها، احترام به طبیعت و نهادینه کردن این فرهنگ ها در بین خانواده ها از دیگر اهداف این مسابقه بود.

به گفته وی اینگونه مسابقات مفرح در ایام و مناسبتهای مختلف در جیرفت برگزار خواهد شد.

برزگر گفت: در پایان این مسابقه آقایان، مهدی سالاری به عنوان نفر اول، حمزه رضایی نفر دوم، علی مشایخی نفر سوم و علیرضا کریمی نفر چهارم شدند.

تصاویر: خسرو احسانی