. چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 42770 تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 | 10:28 ق.ظ

افتتاح گله مردمی پرورش بز مورسیا در قلعه گنج

در نهمین روز از دهه مبارکه فجر، گله مردمی پرورش بز مورسیا به نمایندگی از ۴۶ واحد گله ۲۵ راسی با حضور مهندس اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و هیئت همراه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان در شهرستان قلعه گنج افتتاح گردید. به گزارش کنارصندل و به نقل از […]

در نهمین روز از دهه مبارکه فجر، گله مردمی پرورش بز مورسیا به نمایندگی از ۴۶ واحد گله ۲۵ راسی با حضور مهندس اکبری معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و هیئت همراه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان در شهرستان قلعه گنج افتتاح گردید.

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان دکتر سعید برخوری رئیس سازمان در حاشیه افتتاح گله مردمی پرورش بز مورسیا در شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: گله مردمی پرورش بز مورسیا به نمایندگی از ۴۶ واحد گله ۲۵ راسی پرورش بز مور سیا در شهرستان قلعه گنج افتتاح گردید.
وی افزود: این طرح با مشارکت بنیاد مستضعفان و با استفاده از تسهیلات بانک عامل سینا به بهره برداری رسیده است.
دکتر برخورداری با اشاره به میزان سرمایه گذاری انجام شده افزود: به ازای هر طرح ۱۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده که ۱۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۲۰۰ میلیون ریال سهم آورده شخصی میباشد.
رییس سازمان عنوان کرد : دام های واحدها از محل مجتمع پرورش بز مورسیا قلعه گنج تامین ، که دام های این مجتمع از کشور اسپانیا وارد شده اند.
وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته حداقل ۱۰۰ گله مردمی بز مورسیا در شهرستان قلعه گنج به بهره برداری برسد که تاکنون علاوه بر واحدهای فعال ، تعداد ۱۷ واحد در مرحله صدور مجوز ، احداث ساختمان، تاسیسات و…. می باشند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =