. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 43904 تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | 09:22 ق.ظ

هفت مکان عرضه قلیان در سطح شهر جیرفت تعطیل شدند

به گزارش کنارصندل، رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: به علت احتمال انتشار ویروس کرونا در اماکن عمومی با تأکید وزیر محترم بهداشت ودرمان آموزش پزشکی به صورت جدی با مکانهای عمومی از جمله صنف عرضه قلیان در سطح کشور در این خصوص, شب گذشته بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در قالب دو […]

به گزارش کنارصندل، رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: به علت احتمال انتشار ویروس کرونا در اماکن عمومی با تأکید وزیر محترم بهداشت ودرمان آموزش پزشکی به صورت جدی با مکانهای عمومی از جمله صنف عرضه قلیان در سطح کشور در این خصوص, شب گذشته بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در قالب دو تیم با همکاری رییس اماکن عمومی نیروی انتظامی و همکاران، از مکانهای عرضه قلیان شهر بازدید شد و تعداد هفت مکان تعطیل شد.


مهندس فرزانه برخوری افزود: با توجه به حساسیت موضوع از امروز تا اطلاع ثانویه از فعالیت کلیه باشگاههای ورزشی و همچنین استخرهای شنا جلوگیری بعمل می آید و در مورد دیگر مکانهای عمومی که مد نظر همشهریان عزیز می باشد حتما در کوتاترین زمان ممکن با تصمیم جلسه شورای سلامت شهرستان به ریاست فرماندار محترم به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود.


رئیس مرکز بهداشت همچنین اظهار داشت: روز گذشته نیز بازرسان بهداشت محیط نیز از تمامی مطب ها ، کلینیک های پزشکی ، فرودگاه و پایانه مسافر بری بازدید نمودند و آموزشها و تذکرات لازم در این خصوص بیان نمودند.


برخوری از تمامی همشهریان خواست به توصیه بهداشتی که از رسانه ملی و کارشناسانش پخش می شود عمل نموده و به شایعات فضای مجازی اهمیت ندهند.


وی نیز از مردم تقاضا کرد در صورت امکان افرادی که کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند و شستشوی دستها ی خود با آب صابون به مدت ۲۰ ثانیه را فراموش ننمایند.

نظرات بینندگان:

  1. جیرفت98اسفند گفت:

    فکری به حال اصل جنس یعنی نانواییها کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =