. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44256 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 | 13:18 ب.ظ

افتضاحی بنام انتخابات خانه مطبوعات جنوب کرمان

🔰انتخابات بحث برانگیز خانه مطبوعات جنوب استان کرمان بحثهای زیادی را در محافل مطبوعاتی و فعالین رسانه ای جنوب کرمان ایجاد کرده است . 🔻در ابتدای امر تصور ما این بود که این نادیده گرفتن ها و اجحاف ها فقط مختص پنج گنجی هاست ! اما وقتی مطلب مهدی اقتداری را خواندم دیدم بحث از […]

🔰انتخابات بحث برانگیز خانه مطبوعات جنوب استان کرمان بحثهای زیادی را در محافل مطبوعاتی و فعالین رسانه ای جنوب کرمان ایجاد کرده است .
🔻در ابتدای امر تصور ما این بود که این نادیده گرفتن ها و اجحاف ها فقط مختص پنج گنجی هاست ! اما وقتی مطلب مهدی اقتداری را خواندم دیدم بحث از پنج گنج گذشته و علی الظاهر موضوع بسیار فراتر از اینهاست!
🔹انتخابات خانه مطبوعات قرار بود بصورت سراسری و همزمان با کل کشور در جنوب کرمان برگزار شود و اتفاقا اطلاع رسانی صورت گرفت و نامزدها مشخص شدند اما یک شبه تمام برنامه ریزی ها به ریخت (ریخته شد) و به قول مدیر کل ارشاد به زمان دیگری موکول شد !
🔻ساعت ١١:١۵ دقیقه ٢۵ تیرماه پیامکی روی گوشی برخی خبرنگاران ارسال شد که مهلت شرکت در انتخابات تا ساعت ١٢ می باشد ! با وجودی که حاضر به شرکت در این انتخابات با این وضع نبودیم اما وارد سایت شدیم اما باز هم موفق به رای دادن به همان نفرات مورد نظر خودشان هم نشدیم !
البته به مدیران مسئول سه روز قبل اطلاع داده بودند که البته آنها هم موفق به کاندیداتوری نشدند!
🔹خانه مطبوعات مانند ادارات کل ، فقط نام جنوب کرمان را یدک می کشد وگرنه در واقع ما پنج گنجیها هیچ جایگاهی برایمان تعریف نشده که در کجای این هرم قرار گرفته ایم !

🔻جناب مدیرکل ارشاد، انتخاباتتان را برگزار کردید ، اما در این انتخابات نیز مانند بسیاری از مسائل در ادارات کل جنوب بیش از همه حق پنج گنجیها ضایع شد لیکن اینبار البته با کمک همشهریان خودتان تا احقاق حقوق حقه ی خود از پای نخواهیم نشست !
🔻وقتی ما بعنوان صدای مردممان نتوانیم از حقوق خودمان در مقابل برخی کژی ها دفاع کنیم ، آن وقت می توانیم از حقوق مردم محروم و مظلوم پنج گنج در سایر ادارات کل جیرفت و کرمان دفاع کنیم ؟
🔹از دوستان و همکاران عزیز مطبوعاتی و فعالان رسانه در پنج شهرستان جنوبی آقایان ؛
خدامراد ناوکی
هوشنگ غنی زاده
رضا حمزه
محمد دیمه کار
ابراهیم تاجیک
کیانوش سهرابی
کیوان نارویی
محمد حیدری
علی اکبرزاده
بهرام شهریاری
بهزاد فردوسی پور
حسین پهلوانی
مصیب احمدی
ادیب حیدری
هدایت مولایی
حسین درویشی
گل افشان
افلاطون صالحی
جبارزارعی
و سایر دوستانی که چه عضو خانه مطبوعاتند و چه بعنوان فعال مجازی در جنوب کرمان فعالند ،

خواستار دفاع از حقوق پنج گنج در مقابل این رفتار اداره کل فرهنگ و ارشاد جیرفت هستیم .
و دوستان ما در ادارات کل جنوب کرمان (بخوانید جیرفت) هم به این نکته بخوبی توجه نمایند که زین پس ما از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد.

اعضای تحریریه توار

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =