. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44260 تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | 14:10 ب.ظ

بخش خصوصی ۸ هزار میلیارد ریال در جیرفت سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جیرفت، ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت با بیان اینکه بخش خصوصی هشت هزار میلیارد ریال در این شهرستان سرمایه‌گذاری می‌کند گفت: با این میزان سرمایه‌گذاری بیش از چهار هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در کارخانه لاستیک جیرفت مشغول به کار می‌شوند. عطاپور وزیری […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جیرفت، ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت با بیان اینکه بخش خصوصی هشت هزار میلیارد ریال در این شهرستان سرمایه‌گذاری می‌کند گفت: با این میزان سرمایه‌گذاری بیش از چهار هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در کارخانه لاستیک جیرفت مشغول به کار می‌شوند.

عطاپور وزیری امروز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع) افزود: با پیگیری‌های انجام شده استعلامات ابتدای اخذ و طی روزهای آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی کارخانه لاستیک‌سازی در جیرفت خواهیم بود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم در جیرفت فرآهم می‌شود و تحول چشمگیری در توسعه صنعتی این شهرستان رقم می‌خورد.

فرماندار جیرفت عملکرد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مجموعه دولت در شرایط تحریم‌ها با همت جهادی در حال تلاش برای خدمات رسانی به مردم است.

وی بر اطلاع رسانی خدمات دولت توسط مدیران دستگاه‌های دولتی تاکید و ترزیق ناامیدی را نقشه دشمن عنوان کرد.

عطاپور وزیری با بیان اینکه بیشتر مردم جنوب کرمان به کشاورزی مشغول هستند، تصریح کرد: در همین شرایط تحریم‌ها دولت در این منطقه ۳۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی کشاورزان را پرداخت کرده که خدمتی بزرگ به جامعه کشاورزی به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: دولت بودجه کشور را بدون نفت برنامه‌ریزی کرده و در شرایط سختی به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

رییس شورای تامین جیرفت رضایت‌مندی مردم را اولویت کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و بر نظارت بیشتر مجموعه اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر بازار تاکید کرد.وی اعتبار امسال شهرستان جیرفت را ۶۹ میلیارد تومان اعلام کرد و از تخصیص اعتبارات به طرح‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

عطاپور وزیری از خدمات نماینده‌های سابق و فعلی مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: با همدلی، مسائل و مشکلات منطقه را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شوند.

وی از برطرف شدن مشکل زمین‌های منطقه تل‌سیاه، نارجوییه و خالق‌آباد جیرفت خبر داد و گفت: مشکل این زمین‌ها با پیگیری‌های انجام شده از طریق شورای تامین استان کرمان برطرف شد.

فرماندار جیرفت به مشکل ارسنیک آب شهر جیرفت هم اشاره کرد و گفت: باحمایت‌های دولت، فاز نخست طرح حذف ارسنیک آب طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، تخصیص اعتبار فاز دوم این طرح محقق شد تا در کوتاه‌ترین زمان این مشکل نیز برطرف شود.

عطاپور وزیری به طرح کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست این طرح ۳۲ دستگاه اجرایی این شهرستان مشارکت کردند و امیدواریم در مرحله دوم نیز شاهد مشارکت بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مردم باشیم.‌

وی همچنین از افتتاح پست برق فشار قوی ورودی شهر جیرفت طی چند روز آینده خبر داد و گفت: با ورود این پست به مدار،

مشکل افت ولتاژ شهر جیرفت و بخش دلفارد برطرف می‌شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =