شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از بطن نظام و انقلاب اسلامی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، خداداد امینی روش، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از بطن نظام و انقلاب اسلامی است و دستاورد مهم آن حضور همیشگی مردم در صحنه های حساس دفاع از انقلاب اسلامی می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: این شورا یادگار ارزشمندی از سوی امام راحل است که در طول انقلاب اسلامی نقش موثری در تشریح و تبیین آرمان های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته است.

وی تاکید کرد: مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و برنامه ریزی، برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله و همچنین بزرگداشت و زنده نگه داشتن ایام الله است.

امینی روش ابراز کرد: از آنجایی که نظام اسلامی در طول تاریخ خود همواره مورد هجمه و دشمنی معاندان داخلی و خارجی قرار گرفته، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکنون توانسته با اقدام به موقع در زمان احساس خطر، نظام و انقلاب اسلامی را برای مدت ها بیمه کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت بیان کرد: این شورای با کمک و حضور مردم، مسئولین، سایر نهادها و دستگاه های اجرایی توانسته نقش اصلی و بی بدیلی در راستای حفظ نظام و تحکیم آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایفا کند.

وی اظهار کرد: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نصب العین قرار دادن کلیه رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را همچون گذشته پیشاپیش مردم ایران اسلامی و سایر مسئولین نظام در دستور کار خود قرار داده و می کوشد تا از کلیه ظرفیت ها در حفظ نظام و انقلاب اسلامی بهره گیرد.

امینی روش اضافه کرد: این شورا می‌کوشد تا در گام دوم انقلاب در مسیر انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله،  زنده نگه داشتن ایام الله و ارزش های والای انسانی، اسلامی و ایرانی، با توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، همراه ملت سرافراز و بزرگ ایران باشد و در مسیر پاسداشت این ارزش های والا هیچ گاه از پای نمی نشیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت در خاتمه ضمن تبریک ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و چهلمین سال تاسیس این نهاد، از اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران، شهرداران، تشکل های دینی و مذهبی، رسانه ها و دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان جیرفت که همگی نقش مهمی را در راستای تحکیم پایه های نظام به ویژه در صحنه های پر خطر ایفا کرده اند، تشکر کرد.