. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44288 تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 | 21:38 ب.ظ

جزییات کنکور در جیرفت اعلام شد

به گزارش کنارصندل، نماینده تام‌الاختیار در برگزاری آزمون سراسری ۹۹ شهرستان جیرفت دکتر مرتضی مختاری گفت: بیش از پنج هزار داوطلب مرد و زن در آزمون سراسری ۹۹در شهرستان جیرفت به رقابت می‌ردازند. دکتر مرتضی مختاری افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون سراسری سال ۹۹در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و جمعه از تاریخ […]

به گزارش کنارصندل، نماینده تام‌الاختیار در برگزاری آزمون سراسری ۹۹ شهرستان جیرفت دکتر مرتضی مختاری گفت: بیش از پنج هزار داوطلب مرد و زن در آزمون سراسری ۹۹در شهرستان جیرفت به رقابت می‌ردازند.

دکتر مرتضی مختاری افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون سراسری سال ۹۹در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و جمعه از تاریخ ۲۹، ۳۰، ۳۱مرداد ماه و یکم شهریور در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: آزمون سراسری در گروه‌های آزمایشی هنر صبح چهارشنبه، گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه و گروه آزمایشی زبان های خارجه صبح شنبه برگزار می‌شود.

دکتر مختاری با بیان این مطلب که در کنکور سال ۹۹ همانند سال گذشته دختران گوی سبقت را از پسران ربوده‌اند بیان کرد: در شهرستان جیرفت بیش از ۶۰درصد شرکت‌کنندگان دختر و ۴۰ درصد نیز پسران هستند.

وی ادامه داد: حدود ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان در گروه آزمایشی علوم تجربی و ۲۷ درصد علوم انسانی هستند و در آزمون سال جاری گروه‌های آزمایشی هنر با ۸ درصد و زبان‌های خارجه با ۱۰ درصد از گروه آزمایشی ریاضی و فنی با ۶ درصد پیشی گرفته‌اند.

نماینده تام‌الاختیار در برگزاری آزمون سراسری ۹۹ شهرستان جیرفت گفت: بیش از ۹۰۰ نفر در برگزاری آزمون سراسری شرکت دارند و همه پیش‌بینی‌ها و امکانات لازم برای برگزاری این آزمون مهیا شده است.

دکتر مختاریبا بیان این مطلب که آزمون سراسری ۹۹ در شهرستان جیرفت در بیش از ۵۴ حوزه امتحانی برگزار می‌شود تصریح کرد: همه سالن‌ها و حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از هر‌امتحان ضد عفونی می‌شود و همچنین وسایل و امکانات سرمایشی مجهز شده و داوطلبین از این موضوع نگرانی نداشته باشند.

نماینده تام‌الاختیار در برگزاری آزمون سراسری ۹۹ شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت با حساسیت ویژه‌ای آزمون سراسری، آزمون‌های استخدامی و سایر آزمون‌های سازمان سنجش را برگزار می‌کند گفت: در بین ۳۷۰ حوزه برگزاری آزمون‌ها به عنوان یکی از ده حوزه برتر از سوی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری لوح تقدیر دریافت کرد.

وی ضمن قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه فرمانداری، بهداشت، اداره اطلاعات، آموزش و پرورش، شهرداری، اداره برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اورژانس، پلیس راه، حلال احمر، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی برای برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون سراسری تنها در سال یک بار برگزار می‌شود و همه امکانات شهرستان جیرفت برای هر چه بهتر برگزاری این آزمون بسیج شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =