. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44383 تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 | 12:00 ب.ظ

کارخانه کنسانتره کرومیت منوجان افتتاح شد/تصاویر

استاندار کرمان در سومین روز از هفته دولت به شهرستان منوجان سفر کرد. به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کارخانه کنسانتره کرومیت شرکت توپاز رفسنجان منوجان افتتاح شد. براساس این گزارش میزان سرمایه گذاری برای احداث این کارخانه ۱۰ میلیارد […]

استاندار کرمان در سومین روز از هفته دولت به شهرستان منوجان سفر کرد.

به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کارخانه کنسانتره کرومیت شرکت توپاز رفسنجان منوجان افتتاح شد.

براساس این گزارش میزان سرمایه گذاری برای احداث این کارخانه ۱۰ میلیارد تومان است که در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه این کارخانه ۳ هزار تن کنستانتره می باشد که سال آینده به ۶ هزار تن در سال ارتقا پیدا می کند.

قابل ذکر است که کلنگ احداث این کارخانه یک سال و نیم پیش به زمین زده شد و اکنون ۵۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول ‌به کار هستند.

دکتر فدائی استاندار کرمان در ادامه سفر خود به شهرستان منوجان از قلعه تاریخی منوجان  از قلعه های با ارزش حوزه میراث فرهنگی  بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، استاندار کرمان همچنین از عملیات اجرایی هتل در حال احداث کنتوکی منوجان بازدید کرد. شایان ذکر است که این پروژه چندی پیش توسط شرکت گهر زمین به جهاد نصر واگذار شده بود که در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار کرمان در پایان سفر خود به شهرستان منوجان بنا به تقاضای چند خانم قالیباف برای بازدید از کارگاه های قالیبافی در این شهرستان از یکی از این کارگاه ها بازدید و از نزدیک در جریان روند کار آنها قرار گرفت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پنج =