. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44374 تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 | 11:51 ق.ظ

تشریح اهداف سفر استاندار کرمان به شهرستان قلعه گنج

استاندار کرمان اهداف سفر به شهرستان قلعه گنج را تشریح کرد. به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان دکتر “محمدجواد فدائی” عصر امروز چهارم شهریورماه در حاشیه سفر به شهرستان قلعه گنج ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم گفت: به مناسبت هفته دولت در راستای بررسی میزان توسعه و پیشرفت طرح […]

استاندار کرمان اهداف سفر به شهرستان قلعه گنج را تشریح کرد.

به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان دکتر “محمدجواد فدائی” عصر امروز چهارم شهریورماه در حاشیه سفر به شهرستان قلعه گنج ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم گفت: به مناسبت هفته دولت در راستای بررسی میزان توسعه و پیشرفت طرح های تعریف شده در شهرستان قلعه گنج به این منطقه سفر کردیم.

وی با اشاره به طرح های که امروز در این شهرستان و همزمان با سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسیدند، اظهار کرد: پروژه پخش سیلاب در راستای مهار سیلاب های فصلی افزایش نفوذپذیری خاک در این منطقه اجرا شده لست که فاز ۲ و ۳ این پروژه امروز افتتاح و فاز اول این طرح نیز حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ضمن آنکه فاز ۴ و ۵ این طرح نیز به زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به بازدید خود از پروژه هایی که بنیاد مستضعفان در این منطقه اجرا کرده افزود: مقرر شد با در روزهای آینده با رییس بنیاد مستضعفان کشور جلسه ای داشته باشیم تا درباره روند کارها و اقدامات صورت گرفته در این منطقه تصمیم گیری شود.

دکترفدائی با بیان این مطلب که خوشبختانه پروژه ها و طرح های اجرایی در این منطقه در شرایط مناسبی هستند، تصریح کرد: امروز عملیات اجرایی برخی از پروژه همچون کارخانه فرآوری مواد معدنی و آب آشامیدنی شهرستان قلعه گنج آغاز شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهار =