نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد: پرداخت مالیات باید فرهنگ سازی شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ


به گزارش کنارصندل، دکتر ذبیح الله اعظمی در دیدار با کارکنان مجموعه امورمالیاتی شهرستان جیرفت با اشاره نقش مالیات در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها اظهارداشت: پرداخت مالیات باید فرهنگ سازی شود و مردم بدانند مالیاتی که میپردازند برای رفاه خود آنها هزینه میشود.


وی افزود: این روزها که به هر روستای سر میزنیم نقش پرداختی های ارزش افزوده را به خوبی میتوان دید و در واقع از محل پرداختی عوارض ارزش افزوده روستاها آباد شده است.


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد با بیان اینکه جنوب کرمان ظرفیت های مناسبی دارد ابراز داشت:تمام تلاش خود را میکنم تا با مشورت و تعامل با متخصصان در هر حوزه بتوانم جیرفت و عنبراباد را به جایگاه واقعی شان نزدیک کنم.


اعظمی با تقدیر از تلاش شبانه روزی و همدلی بین کارکنان مجموعه امورمالیاتی جیرفت که آن را در بین ادارات کم نظیر توصیف کرد گفت: متاسفانه ساختمان اداره امورمالیاتی جیرفت در شان این اداره نیست و حتما این موضوع را از طریق وزارتخانه پیگیری میکنم.


وی افزود: هرچند ادارات امورمالیاتی در شهرستان های جیرفت و عنبراباد با کمبود نیرو مواجه هستند اما از روزی که بنده بعنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی فعالیت میکنم با هیچ گونه شکایت ویا انتقادی نسبت به این مجموعه از سمت مردم مواجه نشده ام.


محمود رستمی پور مدیر امورمالیاتی شهرستان جیرفت نیز در این دیدار که در محل اداره امورمالیاتی برگزار شد گفت: سال گذشته ۷۱ میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان پرداخت شده است.


وی افزود: مجموعه امورمالیاتی جیرفت با همدلی در جهت پیشبرد اهداف سازمان امورمالیاتی کشور تلاش میکند.


رستمی پور با تشکر از حضور نماینده مردم در اداره امورمالیاتی افزود:این اداره با ۳۶ کارمند در شهرستان جیرفت و ۶ کارمند در شهرستان عنبراباد مشغول به خدمت رسانی به مردم می باشد.