هفته دولت ۹۴ طرح در جیرفت کلنگ زنی و افتتاح می‌شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرماندار جیرفت از افتتاح و کلنگ زنی ۹۴ طرح با اعتبار بیش از ۲۰۶ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

ابوذر عطاپور وزیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، تعداد طرح‌های قابل افتتاح شهرستان جیرفت را ۸۷ مورد اعلام کرد و از آغاز عملیات اجرایی هفت طرح جدید در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه اعتبار مجموع طرح‌های کلنگ زنی و افتتاح هفته دولت در جیرفت ۲۰۶ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان است، تصریح کرد: اعتبار طرح‌های افتتاحی شامل ۱۹۷ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان و طرح‌های کلنگ زنی ۸۲ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان است.

فرماندار جیرفت طرح‌های افتتاحی هفته دولت را در بخش‌های برق‌رسانی، آب‌رسانی، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، راهداری، کشاورزی، عمران روستایی، منابع طبیعی، ورزش و جوانان، هواشناسی و سرمایه گذاری بخش خصوصی عنوان کرد.وی همچنین طرح‌های راهداری، منابع طبیعی و آب رسانی را از جمله پروژه های کلنگ زنی شهرستان جیرفت در هفته دولت دانست.

عطاپور اظهار داشت: بیشترین طرح های افتتاحی به ترتیب در حوزه عمران روستایی، کشاورزی و بهداشت و درمان است.

وی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت برشمرد و گفت: خدمات دولت، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه عملکرد خود اقدام کنند.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه دشمن به دنبال نا امید کردن مردم از نظام است، افزود: با اطلاع رسانی خدمات دولت زمینه اعتماد سازی و امیدواری مردم فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون شدیدترین تحریم‌ها در دوره فعلی اعمال شده ولی دولت در همین شرایط سخت در حال خدمات رسانی و فعالیت است از این رو این خدمات باید اطلاع رسانی شود.

عطاپور با بیان اینکه تخریب دولت به نظام جمهوری اسلامی آسیب می‌زند، تصریح کرد: دولت از بدنه نظام و برگرفته از رای مردم است که تخریب آن به نظام جمهوری اسلامی آسیب می‌زند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی جنگ روانی و اقتصادی دشمنان، ناکارآمد نشان دادن دولت از سوی برخی جریان‌ها و ایجاد فاصله بین مردم و دولت همسویی با توطئه غربی‌ها است.

رییس شورای تامین شهرستان جیرفت ضمن تسلیت ایام محرم، مبارزه با ویروس کرونا را نیازمند مشارکت همه مردم و مسوولان دانست و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عزاداری ماه محرم تاکید کرد.

وی اظهار داشت: عزاداری ماه محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال گذشته خواهد بود لذا این مراسمات باید با برنامه‌ریزی و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه این ماه برگزار شود.

عطاپور برگزاری مراسمات در فضای باز، کاهش ساعات برگزاری مراسم به ۲ ساعت، ممنوعیت برپایی ایستگاه‌های نذری (صلواتی) و هرگونه پذیرایی، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده الزامی از ماسک، ممنوعیت جابه‌جایی و حرکت هیات‌ها، استفاده از طبل، سنج و وسایل مشابه را از جمله دستورالعمل‌های بهداشتی ایام محروم برشمرد./ایرنا