دو واحد آموزشی در گلباف افتتاح شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مدارس ۶ کلاسه حضرت آیت الله امام خامنه ای و ۳ کلاسه حضرت معصومه سلام الله علیها در گلباف با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان مهر الله رخشانی مهر در آیین افتتاح این مدارس از بهره برداری از بیش از یکهزار کلاس درس تا پایان سال جاری در استان کرمان خبر داد.

وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در استان کمتر از میانگین کشوری است گفت: با توجه به وجود پروژه های آموزشی در دست ساخت در استان سرانه فضای آموزشی استان کرمان تا پایان سال جاری به متوسط کشوری می رسد.

بر پایه این گزارش: مدرسه ۳ کلاسه حضرت معصومه سلام الله علیها با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است: مدرسه ۶ کلاسه آیت الله امام خامنه ای گلباف نیز با زیر بنای ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افتتاح شد.

گفتنی است: رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه های در حال ساخت شهید حسین پور جعفری و دبستان شهید بهشتی گلباف بازدید کرد.

لازم به ذکر است: دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور را در سفر به منطقه گلباف همراهی کردند.