اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران جیرفت پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ


با حضور دکتر اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت جنوب استان کرمان، رئیس اتاق اصناف جیرفت، روسای اتحادیه های صنفی شهرستان رونمایی از اولین وبسایت صنفی استان کرمان توسط اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت انجام شد.


علیرضا فرخی رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان در این آیین گفت:در تاریخ دوم شهریور سال ۹۸ اتحادیه عکاسان را تحویل گرفتیم و با همکاری هیات مدیره سعی بر فعالیتی ماندگار و منسجم در اتحادیه داشتیم.


وی طراحی وبسایت با نگاه کارشناسی در این اتحادیه را یکی از این فعالیت ها اعلام کرد و افزود: بدون شک یکی از جامع ترین وبسایت های کشور را توسط نیروهای متخصص و بومی شهرستان طراحی شده است.


رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران جیرفت تصریح کرد:راه اندازی سایت، حضور و مراجعه افراد را به اتحادیه کم خواهد کرد و همه افراد می توانند بصورت آنلاین با کمیسیون ها و بخش های مختلف ارتباط بگیرند.
فرخی افزود: این اولین سایت صنفی استان است که رونمایی شده است.


وی برگزاری اولین سوگواره عکس عاشورایی واحدهای صنفی را یکی دیگر از فعالیت های اتحادیه اعلام کرد.
اعضا محترم اتحادیه، شهروندان گرامی و علاقمندان به اخبار این وب سایت می توانند جهت ورود به به آدرس زیر وارد شوند.
eakasanjiroft. ir


گفتنی است بازدید از نمایشگاه عکس عاشورایی عکاسان جنوب استان و تجلیل از همکاران فعال در اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران از دیگر برنامه های رونمایی از وب سایت عکاسان و فیلمبرداران جیرفت بشمار می آید.